Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@10:07:37 GMT

۱۵ تعاونی جدید امسال در سلسله تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۶۷۸۶

۱۵ تعاونی جدید امسال در سلسله تشکیل شد

علی علیزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح ها در زمینه های صنعتی، معدنی، کشاورزی و خدمات هستند و با بهره برداری از آنها زمینه اشتغال ۴۵ نفر در شهرستان فراهم می شود. 

وی افزود: از مهمترین این طرح ها می توان به شرکت کشت زعفران، تاکسی بیسیم، فرش دستباف،تولید گیاهان دارویی و شرکت تعاونی خدمات فرهنگی و هنری اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیزاده با اشاره به وجود ۲۱۰ شرکت تعاونی کشاورزی و صنعتی دد سلسله، عنوان کرد: ۶۰۰ کارگاه خصوصی نیز در این شهرستان مشغول فعالیت هستند که سالانه ۵۰۰ مورد بازرسی از آنها صورت می گیرد.

وی با اشاره به تشکیل ۱۵ تشکل کارگری در شهرستان، بیان کرد: حدود ۱۹ هزار کارگر اصلی و تبعی دارای بیمه تامین اجتماعی و تعداد پنج هزار کارگر بدون بیمه در شهرستان داریم که وجود درمانگاه تامین اجتماعی را برای ارائه خدمت به این افراد ضروری می سازد. 

۱۳ تا ۱۹ شهریور هفته تعاون نامگذاری شده است.

برچسب‌ها اشتغال زایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان سلسله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اشتغال زایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان اشتغال زایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان سلسله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۶۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی در فارس خریداری شد

ایسنا/فارس مدیر عامل شرکت تعاونی کشاورزی دانه‌های روغنی استان فارس از خرید یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی توسط این تعاونی خبر داد.

سید حبیب علوی امروز، ۱۴ اردیبهشت طی بازدید از مراکز خرید کلزار با اعلام این مطلب گفت: خرید کلزا در فارس توسط شرکت تعاونی کشاورزی دانه‌های روغنی استان فارس با مشارکت اتحادیه و شرکت‌های تعاون روستایی در شهرستان‌های استان درحال انجام است.

وی اظهار کرد: بیش از یک هزار تن کلزا تاکنون در شهرستان‌های مهر، لار، زرین دشت و جویم خریداری شده ودر حال بارگیری به کارخانجات روغن کشی است.

علوی با بیان اینکه خرید در این شهرستان‌ها همچنان ادامه دارد، افزود: طبق قرارداد با یک شرکت صنایع غذایی مقرر شده است حداکثر یک‌ماه پس‌از بارگیری بهای خرید به کشاورزان پرداخت شود.

مدیر عامل شرکت تعاونی کشاورزی دانه‌های روغنی استان فارس تصریح کرد: نرخ خرید تضمینی کلزا در سال جاری ۳۵ هزار تومان با افت ۲درصد ناخالصی و۱۰ درصد رطوبت اعلام شده است.

وی یادآور شد: با توجه تغییر در شیوه خرید کلزا در سال جاری، شبکه تعاونی‌های روستایی نسبت به تحویل کلزا از کشاورزان گرامی و ذخیره‌سازی در انبارها اقدام کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راه‌ و شهرسازی لرستان در اجرای طرح‌های جامع بازنگری کند
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی‌دهند/ تورم در بخش پزشکی با اجتماعی متفاوت است
  • بیمه ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم در بخش پزشکی با بخش اجتماعی بسیار متفاوت است
  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم پزشکی در مقایسه با بخش اجتماعی بالاتر است
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم در بخش پزشکی با بخش اجتماعی بسیار متفاوت و بالاتر است
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی در فارس خریداری شد
  • ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند/ حضور فعال زنان در بازار کار