Web Analytics Made Easy - Statcounter

«قصه‌گویی برتر» بخش جدیدی در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دوره بیست‌وسوم بود که به دلیل به حد نصاب نرسیدن شرکت‌کنندگان از این رویداد حذف شد.

به گزارش قدس آنلاین، «قصه‌گویی برتر» بخش جدیدی در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دوره بیست‌وسوم بود که به دلیل به حد نصاب نرسیدن شرکت‌کنندگان از این رویداد حذف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسروی، مسئول کمیته قصه‌گویان برتر با بیان این مطلب گفت: در بیست‌وسومین دوره جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، بخش قصه‌گویی برتر با ویژگی‌های متنوع قرار بود برای اولین بار در این دوره برگزار شود که در مرحله اول به دلیل کافی نبودن سوابق فرستاده شده از این دوره حذف شد.

وی با بیان این‌که در این بخش قرار بود تنها یک قصه‌گو برگزیده شود افزود: در این بخش افرادی می‌توانستند شرکت کنند که دارای سوابق تخصصی قصه‌گویی بوده و یا در دوره‌های مختلف جشنواره قصه‌گویی حائز رتبه اول تا سوم بخش کشوری یا بین‌الملل شده و یا آن‌که در جشنواره‌های معتبر خارجی رتبه اول تا سوم را کسب کرده باشند.

مسئول کمیته قصه‌گویی با اشاره به اهمیت و ضرورت اطلاع‌رسانی به شرکت‌کنندگان در این بخش ادامه داد: با توجه به سوابقی که برای این بخش فرستاده شد و بررسی‌های انجام شده تعداد افرادی که از این شرایط برخوردار باشند از ۱۰ نفر کمتر بود به همین دلیل این بخش از جشنواره بیست‌وسوم حذف شد.

بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قصه گویی جشنواره بین المللی قصه گویی قصه گویی برتر حذف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۷۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!

طرفداری| شمس آذر قزوین در نخستین دیدار از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال مقابل پیکان تهران به پیروزی رسید.

در اولین مسابقه از هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم شمس آذر قزوین از ساعت 18:20 در ورزشگاه  خالی از تماشاگر سردار آزادگان قزوین به مصاف تیم پیکان تهران رفت که این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود شمس اذر به پایان رسید. پیکان در دقیقه 89 گل مساوی را زد اما دقیقه 3+90 دومین گل را خورد و بدون امتیاز قزوین را ترک کرد. با این برد شمس آذر 34 امتیازی شد وبا یک پله صعود به رده هفتم جدول لیگ رسید و پیکان 25 امتیازی در رده دوازدهم باقی ماند. پوریا سرآبادانی (10) و حسین گودرزی (2+90) برای شمس آذر و حامد پاکدل (89) برای پیکان گلزنی کردند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر | همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها!
  • تساوی دربی استان کرمان | مس رفسنجان ۱-۱ گل گهر سیرجان
  • گزارش زنده: هوادار ۰- صنعت نفت ۰
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • بیست و دومین دوره سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری برگزار می شود
  • راهیابی نوجوان سمنانی به جمع استعدادهای نویسندگی کشور
  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد