Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@09:30:33 GMT

عباس: آماده برگزاری انتخابات هستیم

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۷۵۷۰

عباس: آماده برگزاری انتخابات هستیم

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن مشروط کردن تشکیل دولت وحدت ملی فلسطین بر آمادگی برای برگزاری انتخابات تاکید کرد.

به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین سه شنبه در رام الله از هیاتی از جامعه مدنی و سازمان های حقوق بشری استقبال کرد.

در این دیدار عباس تاکید کرد که ما در دفاع از حقوق ملت فلسطین در برابر اشغالگران و برنامه‌های آن‌ها برای انحلال آرمان فلسطین شریک هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر اهمیت وحدت داخلی در مواجهه با چالش‌های پیش روی مردم ما و اهداف آنها و اهمیت تقویت جبهه داخلی تاکید کرد.

عباس همچنین حاضران را در جریان آخرین تحولات سیاسی و داخلی فلسطین قرار داد.

درخصوص پرونده آشتی ملی، عباس با اشاره به اهمیت تقویت فضا و ایجاد شرایط دموکراتیک و گفتگوهای عمیق، مجدداً بر موضع خود تاکید کرد و گفت که آشتی و تشکیل دولت وحدت ملی مستلزم پایبندی به قطعنامه‌های مشروع بین المللی است.

وی اظهار داشت که ما برای برگزاری انتخابات سراسری به ویژه در شهر قدس آماده هستیم و اجازه نمی‌دهیم هیچ تلاشی برای دور زدن حق حاکمیت فلسطین بر قدس صورت گیرد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۷۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ درصد تجارت ما از خلیج فارس است

امیر سرتیپ «مهدی خواجه‌امیری» معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، در آیین بزرگداشت روز ملی خلیج فارس که در فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار شد، با اشاره به اهمیت راهبردی دریا اظهار کرد: در قرآن کریم بار‌ها بار‌ها نام «بحر» آمده است و همین موضوع، گویای اهمیت دریا است.

وی با اشاره به اهمیت خلیج فارس افزود: خلیج فارس بزرگ‌ترین گذرگاه انتقال انرژی جهان است و بیش از ۳۰ درصد انرژی جهان از تنگه هرمز عبور می‌کند؛ بنابراین توجه به دریا و بهره‌برداری از ظرفیت‌های غنی آن می‌تواند موجب پیشرفت‌های بسیار قابل توجه برای کشورمان شود.

امیر خواجه‌امیری گفت: دریا، منبع قدرت و ثروت است و کشور‌هایی که به دریا راه دارند، منابع غنی قدرت و ثروت را دارند.

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع تاکید کرد: امنیت خلیج فارس به دلایل گوناگون از جمله دربرگیری بیش از ۸۰ درصد تجارت کشورمان، صادرات نفت و… از اهمیت خاصی برای ما برخوردار است؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی هم بار‌ها بر اهمیت خلیج فارس برای ملت ایران و ملت‌های منطقه، تاکید داشته و دارند.

امیر خواجه‌امیری گفت: ویژگی دیگر خلیج فارس که به این منطقه اهمیت می‌بخشد، سهولت حمل و نقل در آن است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • آشتی داخلی، محور نشست فتح و حماس در پکن
  • تحلیلگر اسرائیلی:زمان آن رسیده تا این جنگ متوقف شود/ دیوان کیفری در حال آماده شدن برای صدور حکم بازداشت نتانیاهو/ یدیعوت آحارانوت: این نتانیاهو است که توافق مبادله اسرا را به تاخیر می‌اندازد+ عکس و فیلم
  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • برکناری نتانیاهو تنها راه نجات است/ تاکید بر برگزاری انتخابات زودهنگام
  • ۸۰ درصد تجارت ما از خلیج فارس است
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است
  • تاکید ایران و گرجستان بر اهمیت تحکیم صلح و امنیت منطقه
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است