Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی اپه گفت: محمد رضایی و محمد رضایی طادی به اردوی تیم ملی دعوت شدند اما به دلیل مشکلاتی که داشتند این مرحله از اردو حضور ندارند. به گزارش ایسنا،  پس از اینکه شمشیربازی اسلحه اپه در مسابقات زون آسیا موفق به کسب سهمیه المپیک نشد، علی یعقوبیان، سرمربی پیشین تیم ملی از سمت خود کناره گیری کرد که البته دلایل این کناره گیری بی حاشیه هم نبود و باعث ایجاد حواشی در شمشیربازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت پس از المپیک تکلیف این اسلحه مشخص شد و هدایت آن بر عهده مهدی فرجی گذاشته شد و او نیز اولین اردوی تمرینی تیم ملی را برگزار کرد.

فدراسیون شمشیربازی روز گذشته (سه‌شنبه) اسامی هشت ورزشکاری که در اردوی تیم ملی حضور  دارند را اعلام کرد اما  نام محمد رضایی و محمد رضایی طادی که پیش از این همیشه جزو نفرات اصلی دعوتی به اردوی تیم ملی اپه بودند، وجود نداشت. 

فرجی سرمربی اپه در گفت‌وگو با ایسنا در مورد علت نبود  این دو  شمشیرباز در میان نفرات حاضر در اردو بیان کرد: هر دو نفر آنها به اردو دعوت شدند و محمد رضایی اعلام کرد به دلیل مشکل کاری و رضایی طادی به دلیل مساله درسی نمی توانند به این اردو بیایند و هیچ مشکلی وجود ندارد. آنها جزو شمشیربازان خوب هستند، چرا نباید دعوتشان کنیم؟ در اردوی بعدی که تهران یا اراک خواهد بود، حتما حضور خواهند داشت.

او در مورد علت دعوت نشدن نفراتی مثل کیهانی و اسماعیلی که پیش از این نسبت به عملکرد یعقوبیان معترض بودند و از تیم ملی هم کناره گیری کردند: زمانی که علی یعقوبیان سرمربی بود آنها از تیم ملی انصراف دادند  و  باید این مساله را با فدراسیون حل کنند و اگر فدراسیون تایید کرد، من بررسی می کنم. در واقع اگر خودشان تمایل به حضور در اردو ها داشته باشند ما استقبال می کنیم اما باید ابتدا با فدراسیون صحبت کنند. 

فرجی در مورد برنامه ریزی برای حضور در مسابقه برون مرزی نیز گفت: ما در حال آماده سازی هستیم و حتما در پاییز اعزامی خواهیم داشت. با هماهنگی که با آقای باقرزاده داشتیم قول حمایت داد که در فصل پاییز یا اردوی مشترک داشته باشیم یا در مسابقه خارجی شرکت کنیم.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی شمشیربازی اپه رییس فدراسیون شمشیربازی شمشیربازی اپه اردوی تیم ملی محمد رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۸۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده سپاه سروستان گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی، اردوی جهادی سلامت ، ۲۱ و ۲۸ اردیبهشت در بیمارستان شهدای سروستان برگزار می‌شود.
مباشری افزود: در این اردو، ۱۵ پزشک در زمینه‌های قلب و عروق، ریه، آسم و آلرژی، جراح گوش، حلق و بینی، جراح چشم، دندانپزشکی، زنان و زایمان، مغز و اعصاب و ستون فقرات، تغذیه، اعصاب و روان، رادیولوژی، کودکان، طب اورژانس، خون و آنکولوژی به بیماران خدمات رایگان ارایه می‌کنند.
فرمانده سپاه سروستان بیان کرد: این اردو به همت گروه جهادی بوعلی سینا و با همکاری شبکه بهداشت و درمان در سروستان برگزار می‌شود.
شهرستان سروستان در جنوب شرق فارس و در فاصله ۷۷ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • بازگشت شهروندان افغانستانی به وطنشان
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان