Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@14:47:11 GMT

رکوردشکنی در واکسیناسیون در علوم پزشکی سمنان

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۸۹۵۰

رکوردشکنی در واکسیناسیون در علوم پزشکی سمنان

ایسنا/سمنان سخنگوی ستاد مقابله با کرونا علوم پزشکی سمنان از رکوردزنی در واکسیناسیون در مناطق تحت پوشش این دانشگاه در زوز گذشته خبر داد.

  دکتر فریور سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در ۲۴ ساعت اخیر بیش ۷۲۰۰ دز  واکسن در مجموعه تحت پوشش دانشگاه تزریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش ذخائر واکسن در این دانشگاه افزود: در روزهای آینده شمار واکسیناسیون ها افزایش بیشتری می یابد و پیش بینی می شود رکورد امروز موقتی بوده و این رکورد در روزهای آینده دوباره خواهد شکست،

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا علوم پزشکی سمنانادامه داد: هدفگذاری این دانشگاه رسیدن به واکسینه کردن روزانه بیش از ۱۲ هزار نفر است و احتمالا در چند روز آتی به این رکورد نیز برسند،

دکتر فریور با اشاره به ادامه روند فعال بودن ویروس در ججمعیت تحت پوشش دانشگاه گفت: در شبانه روز گذشته ۳۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مجموعه تحت مدیریت دانشگاه بستری شدند.

وی ادامه داد: علاوه بر این بیش از ۱۵۰ بیمار مبتلا نیز به صو ت سرپایی در مجموعه تحت پوشش دانشگاه شناسایی و تحت قرنطینه خانگی قرار گرفتند.

این پزشک همچنین به ادامه تلفات کووید۱۹ در دانشگاه پرداخت و افزود: متاسفانه در روز گذشته دو نفر نیز در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه تزریق واکسن برای گروه سنی متولدین ۱۳۵۵ و قبل از آن آغاز شده افزود: واکسیناسیون طبق گروه‌های سنی اعلام شده، در مناطق شهری از طریق ثبت نام در سامانه و در مناطق روستایی و شهرهای زیر بیست هزار نفر از طریق فراخوان واکسیناسیون کووید-۱۹ انجام می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سمنان خیز پنجم کرونا علوم پزشکی تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۸۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز درباره علت مرگ «فرزانه اکبری» پزشک متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی توضیحاتی ارائه داد.

یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: «علت فوت «فرزانه اکبری» پزشک متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی در دست بررسی است و شایعات در فضای مجازی صحت ندارد.»

او ادامه داد: «فرزانه اکبری، پزشک متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی، چهارم اردیبهشت ماه، در جهرم به خاک سپرده شده است و پزشکی قانونی علت مرگ او را محرمانه، به اطلاع خانواده‌اش خواهد رساند.»

«فرزانه اکبری»، همسر دکتر «فرید شهریور» فوق تخصص چشم بود که هفته پیش درگذشت.

در چند روز اخیر، خبر‌هایی مبنی بر مصرف مشروبات الکی تقلبی و مسمومیت ۲۹ پزشک در جهرم، در یک میهمانی منتشر شده است که تاکنون هیچ منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است. 

در این خبر آمده است که چند پزشک، کلیه خود را از دست داده‌اند و چند پزشک هم در کما هستند.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جهرم بستری بودن پزشکانی تحت این عنوان را نیز تایید نکردند.

امروز هم برخی رسانه‌ها در فضای مجازی از دستگیری عوامل فروش مشروبات الکی تقلبی در جهرم خبر داده‌اند که پلیس هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

دیگر خبرها

  • زنگ خطر جمعیت در کاشان به صدا درآمد
  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟