Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پرسپولیس در مورد تیم ملی و وضعیت حال حاضر سرخپوشان پایتخت صحبت کرد.

وحید قلیچ در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا با اشاره به درگذشت مرحوم انصاری‌فرد اظهار داشت: واقعاً باورم نمی‌شود این اتفاق افتاده باشد و هر روز خبر درگذشت یکی از آشنایان و عزیزان را می‌شنویم و اوضاع بدی شده و انگار مرگ یک جورهایی برای همه ما عادی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدابیامرز انصاری فرد را زیاد از نزدیک نمی‌شناختم و مراوده زیادی با او نداشتم و سابقه همکاری هم نداشتیم ولی دورادور روی او شناخت داشتم و می‌دانم از مدیران فوتبالی سالم بود و خدمات زیادی هم به پرسپولیس داشت و امیدوارم روحش شاد باشد و به برادرش هم تسلیت می‌گویم.

وی افزود: واقعاً نمی‌دانم الان که واکسن می‌زنند هنوز چرا از این اخبار می‌شنویم. من خودم هم ناراحتی قلبی دارم و جراحی داشتم و با اینکه هر دو دوز واکسنم را زدم ظاهراً همچنان باید رعایت کنم و مراقب باشم و این کرونا ویروس خطرناکی است و ممکن است هر لحظه خدای نکرده بازهم خبر بدی بشنویم و از مردم می‌خواهم مراقب خودشان و اطرافیانشان باشند.

پیشکسوت فوتبال در مورد عملکرد تیم ملی گفت: خدا را شکر هر دو بازی را توانستیم ببریم. تیم ملی خالی از اشکال نیست ولی به هر حال مهم نتیجه است که توانستیم به دست بیاوریم و این ۶ امتیاز اولیه خیلی مهم بود و در ادامه باعث می‌شود با آرامش بیشتری کار را دنبال کنیم. توصیه من به اسکوچیچ این است که روی شرایط روحی بچه ها خیلی کار کرند و سعی کند آنها را در همین شرایط حفظ کند تا بتواند به قولش مبنی بر صعود به جام جهانی عمل کند. توصیه بعدی من این است که توجهش به آمادگی بازیکنان باشد نه مطرح بودن اسمشان. دیگر در فوتبال اسم فوتبال بازی نمی‌کند و گاهی بازیکنی که اسم و رسم کوچکتری دارد عملکرد بهتری می‌تواند داشته باشد.

قلیچ در مورد عملکرد بیرانوند هم خاطرنشان کرد: من در گذشته زیاد از بیرانوند انتقاد کردم ولی باید حق را گفت و او در حال حاضر نفر اول پست خودش است. او از وقتی لژیونر شده دیگر حواسش روی تمریناتش است و دیگر به حواشی توجهی ندارد و زندگی حرفه‌ای در پیش گرفته و دارد مزدش را هم می‌گیرد. انصافاً بیرانوند هیچوقت از انتقادات من ناراحت نشد و همیشه با هم در تماس بودیم و فکر می‌کنم یکی از دلایل پیشرفت او انتقادات من بود چون بدش را نمی‌خواستم و حرفی اگر زدم از سر دلسوزی بود.

وی در مورد وضعیت پرسپولیس هم توضیح داد: اوضاع پرسپولیس به نظرم خوب است و بازیکنان خوبی جذب شدند و نفراتی که رفتند به خوبی جایگزین شدند. آقای سمیعی هم شنیدم جدا شدند و برایش آرزوی موفقیت دارم و از زحماتش متشکرم. مدیرعامل جدید هنوز انتخاب نشده ولی هرکسی قرار است روی کار بیاید از او می‌خواهم در کنار تیم و باشگاه، حواسش به پیشکسوتان هم باشد و از آنها حمایت کند چون پیشکسوت وقتی حمایت و احترام ببیند حمایت هم می‌کند و این به سود تیم است. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس تیم ملی ایران لیگ برتر فوتبال وحید قلیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۹۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌وپنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • نحوه واگذاری سهام ترجیحی پرسپولیس مشخص شد
  • اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان
  • اعلام نحوه واگذاری سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • اعلام نحوه واگذاری سهام به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟
  • شرایط ایران با عملیات «وعده صادق» در جهان تغییر یافت
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • بیرانوند به سپاهان می‌رسد؟
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟