Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@17:31:24 GMT

قطع درخت و هر گونه آسیب به فضای سبز پیگرد قانونی دارد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۹۲۰۴

قطع درخت و هر گونه آسیب به فضای سبز پیگرد قانونی دارد

سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین با اشاره به ضرورت حفاظت از فضای سبز گفت: در راستای اجرای قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها، قطع یا هرس درخت و هر گونه آسیب به فضای سبز، بدون مجوز کمیسیون ماده ۷، پیگرد قانونی دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین؛ محمدصالح صالحی در این باره اظهار کرد: اعضای کمیسیون حفظ و گسترش فضای سبز (ماده ۷) با برگزاری جلسات مستمر، پرونده‌های تشکیل شده در خصوص هر گونه تخریب فضای سبز، تقاضای قطع و هرس درخت و … را مورد بررسی و صدور رأی قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در موارد اجرای پروژه‌های توسعه شهری در مرحله اول سعی می‌شود، حداقل آسیب و تخریب فضای سبز را داشته باشیم و در مرحله بعد در صورت فراهم بودن شرایط لازم، درخت به مکان مناسب منتقل می‌شود.

سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین با بیان اینکه، کاهش تعداد موارد خسارت به فضای سبز، مستلزم تداوم همکاری خوب شهروندان است، افزود: از پیمانکاران و سازندگان بنا در حریم فضای سبز، تقاضا می‌شود، برای جلوگیری از هر گونه آسیب به درختان و درختچه‌هایی که در مجاورت املاک در حال ساخت قرار دارند از تخلیه مصالح ساختمانی در بستر فضای سبز که مانع رسیدن آب و بروز شرایط بحرانی در آینده می‌شود، جدا خودداری کنند.

کد خبر 520465

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهر قزوین شهرداری قزوین قطع درختان فضای سبز شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۹۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پنج شنبه‌های طلایی و دوری دانش آموزان از فضای مجازی

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: طرح پنج شنبه‌های طلایی سبب تقویت بنیه علمی دانش آموزان پایه‌های اول تا ششم و راهکاری مناسب برای دوری از فضای مجازی برای آن‌ها است.

به گزارش مهر، محمد جمالی آرند بعدازظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: طرح پنج شنبه‌های طلایی سبب توانمندی سازی دانش اموزان و معلمان برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی بیان داشت: تلاش می‌شود که با توجه به آسیب‌های فضای مجازی، برنامه‌های محتوایی مناسب در آموزش و پرورش تولید و برای دانش آموزان اجرا شود.

جمالی آرند افزود: اجرای طرح پنجشنبه‌های طلایی با توجه به آسیب‌های اجتماعی موجود در فضای مجازی، نقش مهمی در ایجاد فضای شاد برای دانش اموزان خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • قرار است در پارک‌های تهران هتل بِروید یا چرخه رانت‌خواری بچرخد؟/ «شهرداری همان هتل نیمه‌کاره را بسازد، چرا می‌خواهد هتل جدید بسازد؟»
  • نمایندگان قزوین پیگیر افزایش حقوق کارگران باشند
  • طرح پنج شنبه‌های طلایی و دوری دانش آموزان از فضای مجازی
  • قزوین پایلوت ملی صدور «نسخه اجتماعی» شد
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • سهمیه سوخت این خودروها قطع می شود
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می شود
  • نامه بنزینی وزیر اقتصاد به بذرپاش/ سهمیه سوخت این خودروها را قطع کنید
  • خاندوزی: سهمیه سوخت خودر‌وهای فاقد بیمه قطع شود
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد