Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس خانه مشارکت مردم در شهرستان قاین بیان کرد تاکنون بیش از 20هزار ماسک و ماده ضدعفونی در سطح شهرستان قاین توزیع شده است.

به گزارش برنا خراسان جنوبی،جلسه خانه مشارکت مردم درسلامت شهرستان قاینات باحضور آقای دکتر سید مصطفی حسینی رئیس خانه مشارکت مردم درسلامت استان ونماینده سازمان‌های مردم‌نهاد استان خراسان جنوبی باموضوع نقش سازمانهای مردم نهاد درمقابله باویروس کوئید 19 درمحل اداره ورزش وجوانان قاینات برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر حسینی رئیس خانه مشارکت سلامت استان نیز ضمن معرفی طرح و روش اجرای آن، نقش سازمان‌های مردم نهاد رادرمقابله با بحران‌های طبیعی واجتماعی بسیار موثر و حائز اهمیت دانستند.

رئیس خانه مشارکت مردم در سلامت استان در اداره ورزش و جوانان شهرستان قاین عنوان داشت شهر  قاین از پتانسیل بالای جوانان نخبه و جامعه فرهنگی برخوردار است که همین دو موهبت می تواند به عنوان شاخص های توسعه اجتماعی شهرستان محسوب شود.

وی بیان کرد همه باید در پیشگیری از آسیب مشارکت کرده و نقش خود را در مقابله با بحران تعریف کنیم .نماینده سازمان های مردم نهاد استان و رییس خانه مشارکت مردم در سلامت استان اظهار داشت بحران اصلی حال حاضر جامعه بیماری کروناست که امیدواریم با همبستگی و رعایت پروتکل های بهداشتی و سرعت بخشی در واکسیناسیون  هر چه سریعتر شاهد برگشت جامعه به شرایط عادی باشیم .

همچنین در این جلسه رضا مهاجر رئیس خانه مشارکت شهرستان قاین  نیز بیان کرد تاکنون بیش از 20 هزار ماده ماسک و ماده ضدعفونی در سطح شهرستان قاین  توزیع شده است وی اضافه کرد برنامه های آموزشی و پیشگیرانه مقابله با کرونا  با استفاده از ظرفیت شبکه های خانه مشارکت شهرستان و دستگاه های دولتی با نظارت شبکه بهداشتی و درمانی شهرستان انجام خواهد شد مهاجر اظهار داشت تمامی اقدامات بر اساس بانک اطلاعات جمع آوری شده انجام شده است و بعد از هر برنامه اثربخشی آن نیز گرفته خواهد شد

درادامه خانم شفیعی عضو شورای شهر قاین ورئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ضمن عرض خیرمقدم به میهمانان حاضر در جلسه، اززحمات فعالین سازمان‌های مردم‌نهاد تشکرنمودند وبرحمایت شورای شهر ازسازمانهای مردم نهادی که دغدغه مند ومتعهدانه انجام وظیفه نمایند تاکید نمود.

اکبری معاونت جوانان جمعیت هلال احمر ، وثوقی رئیس پارک علم وفنادری، ترحمی رئیس اداره ورزش وجوانان، شفیعی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر وجمعی ازفعالین سازمان‌های مردم‌نهاد شهرستان قاینات دراین جلسه حاضر وبه بیان نظرات وپیشنهادات خود پرداختند.

 در این مراسم که با حضور رئیس ورزش و جوانان شهرستان قاین، اعضای شورای شهر قاین و دیگر اعضای شبکه خانه مشارکت مردم برگزار شد رسما فاز سوم یک نفس همدلی در راستای طرح کنترل و کاهش مبتلایان کووید 19 با تاکید بر تاب آوری در استان خراسان جنوبی آغاز شد.

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یک نفس همدلی سازمان های مردم نهاد استان خراسان جنوبی سازمان های مردم نهاد خانه مشارکت مردم رئیس خانه مشارکت شهرستان قاین شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۹۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در نشست با مدیرکل شیلات استان گفت: تعاونی‌ها یکی از ارکان اصلی مشارکت مردم در تولید و اقتصاد است و با توجه به مزیت‌های سیستان و بلوچستان در بخش شیلات، احیای تعاونی‌های صید و صیادی می‌تواند باعث اشتغال‌زایی و رونق کسب و کار در منطقه شود.
خلیل احمد سلامی افزود:  برای تحقق شعار سال باید از توانمندی مردم به ویژه بخش تعاون استفاده کرد، چرا که دستیابی به توسعه بدون مشارکت عمومی مردم امکان پذیر نخواهد بود.
وی ادامه داد:  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به علت وظایفی که عهده دار است و خدمات گسترده‌ای که به مردم می‌دهد، نقش مهم و محوری در تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم دارد.
سلامی گفت: مجموعه دستگاه‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان برای کمک به فعالان اقتصادی و کارآفرینانی که در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان بدنبال توسعه و اشتغال‌زایی باشند، پای کار هستند و از آنها حمایت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • نقش هلال احمر در توسعه اجتماعی ستودنی است
  • اجرای کامل مصوبات شورای توسعه تشکل های مردم نهاد قزوین
  • حوزه و دانشگاه دو نهاد فاخر علمی و فرهنگی در عرصه بین‌الملل
  • تسهیل ازدواج جوانان با مهریه کم
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی
  • چه عواملی در مشارکت سیاسی زنان نقش دارد؟
  • مد خوب، مد بد!
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی؛ زنده یاد سید اسماعیل نصرالهی
  • تسلیت استاندار مازندران درپی درگذشت نخبه دارنده رتبه ۲۵ کنکور