Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی امام با اشاره به افتتاح قریب‌الوقوع 2 ورودی جدید در خط 7 مترو گفت: بزودی شاهد آغاز بهره‌برداری از ورودی سوم ایستگاه مهدیه و ورودی دوم ایستگاه برج میلاد خواهیم بود.

به گزارش برنا؛ علی امام مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: اضافه شدن 12 ورودی جدید طی 4 سال گذشته به امکانات ایستگاه‌های در حال بهره‌برداری شبکه خطوط مترو، یکی از مهمترین بخش‌های برنامه‌های توسعه‌ای شرکت مترو بوده است؛ در واقع احداث ورودی‌های دوم (و بعضاً سوم در برخی ایستگاه‌ها) هم به لحاظ افزایش ضریب ایمنی مسافران در مواقع بروز حوادث احتمالی و هم از حیث سهولت دسترسی به سکوهای پیاده و سوار کردن مسافران، بسیار مهم و ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین لحاظ مقوله ساخت ورودی‌های مکمل ایستگاه‌های افتتاح شده را با قوت و جدیت پیگیری می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت مترو در ادامه به افتتاح قریب‌الوقوع 2 ورودی جدید در خط 7 مترو اشاره کرد و افزود: بزودی شاهد آغاز بهره‌برداری از ورودی سوم ایستگاه مهدیه و ورودی دوم ایستگاه برج میلاد خواهیم بود.

ورودی دوم ایستگاه برج میلاد که در واقع ورودی ضلع شرقی بلوار آرش محسوب می‌شود، دسترسی مراجعان دانشگاه علوم پزشکی ایران به این ایستگاه پرمسافر را تسهیل می‌کند. ورودی نخست ایستگاه برج میلاد 27 آذر 1399 افتتاح شده بود.

اما در مورد ایستگاه مهدیه، بعد از بهره‌برداری از ورودی جنوب غربی ایستگاه در مورخ 31 شهریور سال گذشته و همچنین آغاز به کار آسانسورهای ورودی شمالی در تاریخ 29 دی ماه 1399، حالا نوبت به افتتاح ورودی شمال غربی ایستگاه مهدیه به عنوان ورودی مستقل خط 7 در ضلع شمال غربی تقاطع خیابان‌های مولوی و حضرت ولیعصر (عج) رسیده است. اولین ورودی ایستگاه مذکور 23 تیر 1397 به بهره‌برداری رسیده بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مترو مترو مسافران برج برج مترو افتتاحیه راه آهن شهری بهره برداری از ورودی ایستگاه مهدیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۹۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد

سی‌ویکمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت آغاز بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه با هزینه ۱۰۳ میلیارد تومان «به احترام مردم اصفهان» امروز (دوشنبه) با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه با هزینه ۱۰۳ میلیارد تومان امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در قالب سی‌ویکمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

بخشی از این پروژه‌ها شامل بازسازی و به‌روزرسانی بولینگ، راه‌اندازی مجموعه‌های غذایی جدید، توسعه پارکینگ‌ها و زیرساخت‌های خدماتی و احداث و نصب پنل‌های خورشیدی است.

شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان به‌دنبال پیگیری اقدامات ویژه حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت ارزنده با بخش خصوصی و معرفی پروژه‌های قابل توجه و نوین تفریحی و گردشگری به مدیریت شهری اقدامات ویژه‌ای را طی دو سال اخیر در این حوزه رقم زده است.

کد خبر 749151

دیگر خبرها

  • شکست رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج ایستگاه شهید سلطانی افتتاح می شود
  • ◄ احداث و بهره‌ برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری