Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی هلند می‌گوید شاگردانش در بازی‌های بعدی نمایش‌هایی حتی بهتر از آنچه در شب پیروزی ۶ گله برابر ترکیه ارائه کردند، خواهند داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیز فن‌خال سرمربی تیم ملی هلند روزهای خوبی را با این تیم سپری می‌کند. او که به تازگی و برای سومین بار هدایت لاله‌های نارنجی را برعهده گرفته است، توانسته تیم ملی کشورش را احیا کند طوری که این تیم در سه بازی‌اش 11 گل زده است و شب گذشته (سه‌شنبه) حریفی سرسخت مانند ترکیه را با نتیجه 6 بر یک در هم کوبید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فن‌خال اما معتقد است که تیم او هنوز هم به اوج نرسیده است و بعد از این بهتر هم خواهد شد.

او پس از پیروزی قاطع شاگردانش در شهر آمستردام در دور ششم مرحله انتخابی جام جهانی 2022 در قاره اروپا گفت: هرچه بگذرد تیم ما از این هم بهتر می‌شود. برد 6 بر یک نتیجه‌ای است که بعد از آن می‌توانید انتظار دور افتخار داشته باشید و این همان چیزی است که به خاطرش حاضر شدم سرمربی تیم ملی را قبول کنم. من توانسته‌ام رویکرد و بینشم را به بازیکنان هم انتقال دهم. من کاری که بسیاری از بازیکنان می‌خواستند را انجام دادم. بعد از بازی مقابل نروژ و مونته‌‌نگرو به بازیکنانم گفتم که این تیم گروهی از بازیکنان فوق‌العاده است و الان هم دوباره حرفم را تکرار می‌کنم. بازیکنان تا پایان بازی دوام آوردند که به نظرم این اتفاقی عادی نیستد. گل اولی که زدیم یک گل مدرسه‌ای بود. با اینکه در تمرینات زمان زیادی برای تمرین چنین حرکاتی نداشته‌ایم اما بازیکنان خودجوش چنین حرکاتی را انجام می‌دهند.

انتخابی جام جهانی 2022| پیروزی فرانسه و کرواسی و تحقیر ترکیه در خاک هلند

فن‌خال افزود: من با یک گروه از بازیکنان کار می‌کنم که حالشان خوب است و خوشحال. من سه گانه اول بازی‌هایم را پشت سر گذاشتم و از نتایجش راضی‌ام. از الان به بعد، تیم ما فقط بهتر و بهتر می‌شود. تنها نقطه ضعف ما در این بازی بی‌احتیاط‌مان هنگام تملک توپ بود.

تیم ملی هلند با پیروزی‌ خانگی‌اش برابر ترکیه با 13 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به نروژ در صدر جدول گروه G مرحله انتخابی جام جهانی 2022 در قاره اروپا قرار دارد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام جهانی قطر تیم ملی هلند جام جهانی قطر تیم ملی هلند تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۹۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز

تیم بسکتبال دنور ناگتس با درخشش ستاره صربستانی مقابل لس‌آنجلس لیکرز به پیروزی رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم بسکتبال دنور ناگتس در بازی سوم از سری پلی‌آف یک چهارم نهایی کنفرانس غرب لیگ NBA به سومین پیروزی خود مقابل لس‌آنجلس لیکرز دست پیدا کرد و با نتیجه 112 بر 105 برنده شد.

لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید

نیکولا یوکیچ، ستاره صربستانی دنور که به جوکر شهرت دارد در این دیدار، 24 امتیاز،‌ 15 ریباند و 9 پاس گل برای تیمش داشت.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی پس از پیروزی بر ازبکستان
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم