Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی رومنانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به اهدا ۲۲ دستگاه اکسیژن ساز به بیماران کرونایی از سوی یک خیر نیک‌اندیش اشاره کرد و بیان داشت: ارزش ریالی این تعداد دستگاه سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بوده است.

وی افزود: از آغاز شروع بیماری کرونا کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه امیرآباد ۱۵۰ میلیون ریال هزینه درمان به مددجویان مبتلا به بیماری کرونا پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کمیته امداد امیرآباد تصریح کرد: ۴۵۰ بسته سبد کالا و بهداشتی به مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال با کمک خیران تهیه و در بین بیماران کرونایی توزیع شد.

رومنانی با اشاره به تحت پوشش بودن ۱۸۰ خانوار در این نهاد اشاره داشت و گفت: همچنین ۱۸۳ سالمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی «ره» منطقه امیرآباد قرار دارند که از حمایت‌های این نهاد در طول سال برخوردار هستند.

کد خبر 5299911

منبع: مهر

کلیدواژه: اکسیژن طبی کميته امداد سمنان شبکه بهداشت و درمان ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه گرگان شیوع کرونا کرمانشاه واکسیناسیون اردبیل تعاونی ایلام سیستان و بلوچستان ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۰۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب‌اله آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: سال گذشته مراکز نیکوکاری ۱۱ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان کمک مردمی جذب و به خانواده‌های نیازمند ارائه کردند.

وی افزود: مراکز نیکوکاری سراسر کشور در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۳۱ میلیارد تومان صدقه را جمع‌آوری و در اختیار مددجویان قرار دادند.

آسوده ادامه داد: همچنین در طرح اکرام ایتام و محسنین نیز مراکز نیکوکاری ۶۱۹ میلیارد تومان به ایتام و محسنین تحت حمایت کمک کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از ۱,۱۲۷ میلیارد تومان زکات نیز توسط مراکز نیکوکاری جمع‌آوری به نیازمندان پرداخت شد.

آسوده اظهار کرد: در سال گذشته مراکز نیکوکاری ۹,۷۷۰ میلیارد تومان نیز کمک‌های مبتنی بر نیاز را جذب و به محرومان ارائه کردند.

وی اضافه کرد: در مجموع عملکرد مراکز نیکوکاری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال پیش از آن ۲۸ درصد رشد در جذب کمک‌های مردمی را نشان می‌دهد.

کد خبر 6098365

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • واژگونی مینی‌بوس در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر با ۱۸ مصدوم
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد