Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@22:54:40 GMT

واکسیناسیون در علوم پزشکی سمنان رکورد زد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۰۲۱۷

واکسیناسیون در علوم پزشکی سمنان رکورد زد

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا علوم پزشکی سمنان گفت: در روزهای آینده شمار واکسیناسیون ها افزایش بیشتری می یابد و پیش بینی می شود رکورد امروز موقتی بوده و این رکورد در روزهای آینده دوباره خواهد شکست.

دکتر فریور سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در ۲۴ ساعت اخیر بیش ۷۲۰۰ دز  واکسن در مجموعه تحت پوشش دانشگاه تزریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش ذخائر واکسن در این دانشگاه افزود: در روزهای آینده شمار واکسیناسیون ها افزایش بیشتری می یابد و پیش بینی می شود رکورد امروز موقتی بوده و این رکورد در روزهای آینده دوباره خواهد شکست.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا علوم پزشکی سمنانادامه داد: هدفگذاری این دانشگاه رسیدن به واکسینه کردن روزانه بیش از ۱۲ هزار نفر است و احتمالا در چند روز آتی به این رکورد نیز برسند،

دکتر فریور با اشاره به ادامه روند فعال بودن ویروس در ججمعیت تحت پوشش دانشگاه گفت: در شبانه روز گذشته ۳۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مجموعه تحت مدیریت دانشگاه بستری شدند.

وی ادامه داد: علاوه بر این بیش از ۱۵۰ بیمار مبتلا نیز به صو ت سرپایی در مجموعه تحت پوشش دانشگاه شناسایی و تحت قرنطینه خانگی قرار گرفتند.

این پزشک همچنین به ادامه تلفات کووید۱۹ در دانشگاه پرداخت و افزود: متاسفانه در روز گذشته دو نفر نیز در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه تزریق واکسن برای گروه سنی متولدین ۱۳۵۵ و قبل از آن آغاز شده افزود: واکسیناسیون طبق گروه‌های سنی اعلام شده، در مناطق شهری از طریق ثبت نام در سامانه و در مناطق روستایی و شهرهای زیر بیست هزار نفر از طریق فراخوان واکسیناسیون کووید-۱۹ انجام می شود.

/ایسنا 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: روزهای آینده علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۰۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد

ایسنا/یزد معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: یک مرکز مداخله گر در امور درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد.

دکتر «سید کاظم رضوی» افزود: هیچ یک از کارکنان این مرکز غیرقانونی، تخصص پزشکی نداشتند و با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و همکاری دادستانی و پلیس اماکن، پس از طی مراحل قانونی، پملپ انجام شده و مدارک موجود به مقامات قضایی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.

وی اظهار کرد: یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه های علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است و برخورد با مراکز غیرمجاز و مداخله‌گر در امور درمانی در حوزه پزشکی با جدیت در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از وبدا یزد، رضوی از مردم درخواست کرد ضمن خودداری از مراجعه به واحدها و موسسه‌های غیرمجاز درمانی، هرگونه تخلف یا دخالت غیرمجاز افراد بدون صلاحیت در موضوع درمان‌ را از طریق سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۷۳ دانشگاه ایرانی جز برترین‌های دانشگاه‌های آسیا
  • کشف و ضبط ۱۲۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در کاشان
  • زنگ خطر جمعیت در کاشان به صدا درآمد
  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • داروسازی ایران، حرکت به سوی آینده یا اسیر روندهای تکراری
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟