Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@18:01:30 GMT

مترو بیشترین هزینه‌کرد ما در بودجه شهر است

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۰۳۰۰

مترو بیشترین هزینه‌کرد ما در بودجه شهر است

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: مترو بیشترین هزینه‌کرد ما در بودجه شهر است که خروجی آن باید آسایش و رفاه شهروندان باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، فریدون بابایی‌اقدم ضمن حمایت از تلاش های عوامل سازمان قطار شهری  و تلاش های صورت گرفته اظهار کرد: اقدامات زیرساختی قطار شهری در زیر زمین مسکوت مانده و آنچنان که باید و شاید پرداختی به آنها نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسئله مهم در این دوره شورای شهر، این است که به سازمان قطار شهری، کارآگاهی نگاه نکنیم چراکه هر زمان خواستیم مدیران مترو در شورا توضیح داده‌اند و ما نیز باید حمایت کنیم.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی اضافه کرد: درخواست می‌کنم مترو پای ثابت مباحث شورای شهر باشد و در این بین از بدنه کارشناسی شهرداری نیز بهره‌مند شویم.

وی اعلام کرد: در شورای پنجم ما موافق صدور اوراق مشارکت ۵۰۰ میلیارد تومانی بودیم، اما برخی از دوستان شورای پنجم مانع از استفاده قطار شهری تبریز از این اوراق برای خط ۳ شدند.

بابایی تأکید کرد: باید یک بازبینی در تصمیمات شورا کرده و ببینیم که تعلل ما در تصویب اخذ فاینانس خارجی و اوراق مشارکت، چه خساراتی به شهر زده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مترو تبریز قطار شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۰۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ نفر زخمی در تصادف قطار مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی در ارمنستان (فیلم) تصادف دلخراش در یک بزرگراه به دلیل کاهش ناگهانی سرعت (فیلم) تصادف وحشتناک در هند؛ پرت شدن تریلی به سمت دره (فیلم)

دیگر خبرها

  • افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • بازگشت قطار‌های تندرو به خط ۵ مترو
  • ۵۰ نفر زخمی در تصادف قطار مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس (فیلم)
  • فیلم| ۵۰ نفر زخمی در تصادف قطار مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس
  • ارتقای شاخص‌های عمران شهری بجنورد نیازمند ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • تصادف قطار مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس؛ بیش از ۵۰ نفر زخمی شدند
  • بودجه فرهنگی ایران نصف شاخص بین‌المللی است / موازی‌کاری فرهنگی داریم!
  • با من مشکل دارید، چرا بودجه شهر را نگه می‌دارید
  • نبود کارخانه نوین باعث بی کیفیتی‌ آسفالت بجنورد می‌شود
  • بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه در پیچ و خم شورای شهر