Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنج‌ شنبه مراسم خاکسپاری زنده یاد عباس انصاری فرد برگزار خواهد شد

خاکسپاری زنده یاد عباس انصاری فرد، پنج‌شنبه در قطعه نام‌آوران انجام خواهد شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، پیکر مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس، زنده یاد عباس انصاری‌ فرد، فردا پنج‌شنبه در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا(س) به خاک سپرده می‌ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل پیشین پرسپولیس، صبح امروز دار فانی را وداع گفت.

 

بیشتر بخوانید:

عباس انصاری فرد بر اثر کرونا درگذشت

 

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس واکنش مهدی قائدی به اشتباه تلویزیون قطر: اولین تجربه سرمربیگری ام را پیروز شدم توماس مولر: تضعیف لایپزیش؟ هیچ باشگاهی به زور بازیکنانش را نمی فروشد! علیرضا جهانبخش؛ جهان با من برقص! مسیر وارونه؛ مهاجم سابق لیورپول در 27 سالگی کارگر کارخانه شد! اینفوگرافیک جامع 109 گل ملی علی دایی/ اختصاصی طرفداری

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عباس انصاری فرد زنده یاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۰۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین بعد از انتقال ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک، حرف و حدیث‌های زیادی درباره تغییرات مدیریتی این باشگاه مطرح شد که حالا مشخص شده فعلا شاهد ایجاد تغییرات در ساختار مدیرتی پرسپولیس نخواهیم بود.

بر اساس اعلام مدیرعامل بانک شهر، رضا درویش تا پایان فصل به کارش در پرسپولیس به عنوان مدیرعامل ادامه خواهد داد.

کد خبر 846952 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • گزارش زنده: آلومینیوم ۰ - پرسپولیس ۰
  • آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • قیمت مرغ زنده چقدر شد؟
  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است
  • درویش در پرسپولیس ماندنی شد
  • درویش تا آخر فصل در پرسپولیس ابقا شد
  • تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
  • مدیرعامل بانک شهر تکلیف درویش را مشخص کرد
  • درویش تا پایان فصل در پرسپولیس می ماند