Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@09:16:14 GMT

شورای شهر تکلیف تیمداری شهرداری بندرعباس را مشخص کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۰۸۹۵

شورای شهر تکلیف تیمداری شهرداری بندرعباس را مشخص کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در جلسه هفتم شورای اسلامی شهر بندرعباس، اعضای شورا تکلیف تیمداری این نهاد عمومی را مشخص کردند.

فاطمه جراره رئیس شورای شهر بندرعباس در این باره عنوان کرد: فراهم کردن شرایط  برای گسترش ورزش همگانی  از مسئولیت های شهرداری است، وظیفه و مسولیت اجتماعی شهرداری فراهم نمودن شرایط مناسب برای گسترش ورزش همگانی و ورزش های پایه برای ایجاد شور و نشاط و سلامتی شهروندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تیم های ورزشی شهرداری بندرعباس سرمایه اجتماعی شهرداری هستند، خاطرنشان کرد: با ایجاد شرکت صنایع پشتیبان هرمزگان این انگیزه به وجود آمده تا ورزش استان با قدرت بیشتری وارد میدان شود.

رئیس شورای شهر بندرعباس با اشاره به اینکه با حمایت استاندار هرمزگان، امیدواریم در فصل جاری شاهد تحول در تیمداری حرفه‌ای ورزش هرمزگان باشیم ، تصریح کرد: باید ساز و کار درستی از سوی شهرداری بندرعباس برای باشگاه داری و تیمداری نیز انجام شود.

در این جلسه پس از ارائه دیدگاه ها و نظرات اعضای شورا در این زمینه مقرر شد تیم داری رشته های فوتبال ساحلی آقایان و بانوان و فوتبال بزرگسالان به مدت یک فصل به شهرداری بندرعباس واگذار شود و همچنین اعضای شورا با انتقال امتیاز تیم بسکتبال شهر بندرعباس به باشگاه پشتیبال صنایع موافقت کردند.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری بندرعباس شورای شهر بندرعباس هرمزگان فوتبال ساحلی بانوان شهرداری بندرعباس شهرداری بندرعباس شهر بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۰۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان  گفت: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی و به منظور مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان و همچنین با هدف جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه ملی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان میناب با همکاری مأموران انتظامی پاسگاه حسنلنگی شهرستان بندرعباس در ۲۴ ساعت گذشته حین کنترل خودرو‌های عبوری و اجرای ایست و بازرسی درسطح حوزه استحفاظی تعداد سه دستگاه کامیون نفتکش حامل سوخت قاچاق را شناسایی و توقیف نمودند.

وی افزود: مأموران جمعا ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ضبط نموده و ۳ متهم نیز در این راستا دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی، ارزش سوخت‌های کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه، ۲۶ میلیارد ریال عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس + فیلم
  • موافقت با خواهرخواندگی بندرعباس با پنج شهر آسیایی
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرداری بندرعباس
  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان
  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • تکلیف پخش سریال جدید حسن فتحی مشخص شد