Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@13:01:01 GMT

تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۱۴۶۵

تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه مرحله استانی چهل و چهارمین‌ دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه، با معرفی و تجلیل از برگزیدگان به کار خود خاتمه داد.

حجت الاسلام محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه، امروز(17 شهریور) در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در دانشگاه صنعتی برگزار شد، اظهار کرد: در مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان کرمانشاه حدود ۲۴۰۰ نفر شرکت کرده بودند که حدود ۲۳۰ نفر از این شرکت کنندگان به مرحله استانی راه پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی اضافه کرد: در نهایت ۳۹ نفر از متسابقین شامل نفرات اول، دوم و سوم برگزیده مرحله استانی شده و نفرات اول راهی مسابقات کشوری خواهند شد.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به برنامه ریزی برای آماده کردن نفرات برتر برای شرکت در مرحله کشوری مسابقات قرآن به منظور کسب رتبه های برتر کشوری، ادامه داد: از اساتید برجسته دعوت خواهیم کرد تا نفرات اول مسابقات قرآن کریم را برای شرکت موفق در مسابقات کشوری آماده کنند. 

صالحی سپس با بیان اینکه مجموعه اوقاف کرمانشاه در دوران کرونا در تبلیغ و ترویج قرآن کریم کوتاهی نکرده، گفت: تلاش کردیم تا با برگزاری ویژه برنامه های قرآنی و محافل انس با قرآن کریم در مقاطع مختلف نگذاریم قرآن به واسطه شیوع کرونا مهجور بماند.

وی در ادامه اشاره ای هم به قیام ۱۷ شهریور و کشتار جمعی از مردم به دست ماموران رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۷ و در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی داشت و گفت: روز ۱۷ شهریور سال ۵۷ یکی از روزهای مهم و تاثیرگذار در پیروزی انقلاب بود، چون از این روز به بعد فضا عوض شده و رژیم از مردم ناامید شد و در بحبوحه انقلاب اسلامی قرار گرفتیم.

به گزارش ایسنا، مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته های آوایی از روز 13 شهریور شروع شد و متسابقین در این مرحله در رشته های آوایی(شامل حفظ پنج جزء، 10 جزء، 20 جزء و کل)، ترتیل، قرائت، اذان و دعاخوانی به رقابت با هم پرداختند.

شرکت کنندگان بخش تفسیر نیز پس از بررسی نمرات و کسب حد نصاب، یازدهم مهرماه در مسابقات استانی رشته تفسیر چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم شرکت خواهند کرد.

در پایان این مسابقات در  بخش برادران در حفظ کل قرآن کریم «جهانگیر سرخوندی» به عنوان نفر اول برگزیده و در رشته های حفظ پنج جزء «شاهو فتاحی»، ۱۰ جزء «امید امیری»و ۲۰ جزء «امین صیدی»  اول شدند.

در رشته قرائت ترتیل نیز «علی نیکی»، قرائت تحقیق «امین عبدی» و رشته اذان «سعید دایی چی» حائز رتبه اول شدند.

در  بخش خواهران نیز در رشته های حفظ پنج جزء «مریم درویشی» ، ۱۰ جز «گل بهار سپهری»، ۲۰ جزء «هدا واعظی» و ۳۰ جزء «فائزه چراغی» اول شدند.د ر رشته ترتیل این دوره از مسابقات نیز «سمیه کرم» و قرائت تحقیق «زهرا سهرابی» اول شدند.

در پایان این مراسم از برگزیدگان مسابقات مرحله استانی تجلیل شدند.


 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مسابقات قرآنی كرمانشاه اوقاف چهل و چهارمین مسابقات قرآن دوره مسابقات مرحله استانی قرآن کریم اول شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۱۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرحله اول آزمون نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت به صورت همزمان در ۸۵ حوزه امتحانی سراسر کشور برگزار می‌شود.

بر همین اساس دبیرخانه طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم نشانی حوزه‌های برگزاری آزمون را در این مرحله اعلام کرد و داوطلبان حضور در این آزمون می‌توانند کارت ورود به جلسه را از طریق نشانی اینترنتی https://bpms.telavat.ir دریافت کنند.

برای ورود به صفحه مربوط به مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه، باید شماره ملی داوطلب وارد شود.

فهرست حوزه‌های مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم به شرح پیوست اعلام شد:

 

فهرست حوزه‌های مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم

دیگر خبرها

  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز