Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@23:08:08 GMT

جبیره: می‌خواهم از صنعت نفت به تیم ملی برسم

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۱۵۱۳

جبیره: می‌خواهم از صنعت نفت به تیم ملی برسم

بازیکن جدید تیم فوتبال صنعت‌ نفت آبادان، گفت: خوشحالم که به این تیم برگشتم و هدفم این است که از صنعت نفت به تیم ملی برسم. - اخبار ورزشی -

رضا جبیره در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با پیوستنش به صنعت نفت گفت: من بابت این اتفاق بسیار خوشحالم و نمی‌دانم چگونه احساسم را بیان کنم. من هر چه دارم از صنعت نفت و آبادان است و از این تیم توانستم به تیم المپیک برسم و فیکس بازی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا هم به صنعت نفت برگشته‌ام و هدفم این است که پس از درخشش با پیراهن این تیم بتوانم به تیم ملی بزرگسالان دعوت شوم.

وی ادامه داد: من از جوانان برای صنعت نفت فوتبال بازی کرده‌ام و از صمیم قلب این تیم و هوادارانش را دوست دارم. شرایط سنی من طوری است که می‌توانم در فصل آینده خیلی خوب خودم را نشان دهم و تمام هدفم این است که بتوانم دوباره پیراهن تیم ملی را برتن کرده و این بار به تیم بزرگسالان دعوت شوم.

جبیره تصریح کرد: من یک سال در پیکان بودم ولی هیچ وقت اندازه این چند روز که می‌خواستم به صنعت نفت برگردم خوشحال نبودم. امیدوارم که فصل خوبی را برای هواداران رقم بزنیم و نتایجی بگیریم که باعث خوشحالی آنها شود.

بازیکن جدید تیم فوتبال صنعت نفت درخصوص جدایی سیروس پورموسوی و اینکه چه زمانی قرار است سرمربی جدید انتخاب شود گفت: من با آقای پورموسوی کار نکرده‌ام ولی برایشان آرزوی موفقیت دارم. باشگاه هم به ما گفته که به زودی سرمربی را انتخاب خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان صنعت نفت آبادان صنعت نفت تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۱۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی ژیرونا: این دو بازیکن بارسلونا را می‌خواهم

سرمربی ژیرونا دوست دارد تیمش برای فصل بعد تقویت شود. 

طرفداری | ژیرونا بهترین فصل تاریخ خودش را با کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به پایان می رساند. این تیم شگفتی ساز قرار است برای فصل آینده خودش را تقویت کند و گزینه های سرمربی از از همین حالا مشخص هستند. 

به گزارش اسپورت، میشل (سرمربی ژیرونا) در مصاحبه خودش راجع به دو بازیکن بارسلونا صحبت کرد و گفت که به جذب آنها برای تیمش علاقه دارد. 

موضع من کاملا مشخص است. می خواهم اریک گارسیا بماند و اوریول رومئو در تابستان به تیم برگردد. باور دارم بازیکنان اوکراینی تیم می مانند چون قرارداد دارند. امیدوارم ساوینیو هم بماند، او بهترین بازیکنی است که تا به حال سرمربی اش بوده ام. نمی دانم او بازیکن منچسترسیتی است یا تروا، اما بازیکن ما نیست. در موردش صحبت خواهیم کرد. 

اریک گارسیا این فصل به شکل قرضی در ژیرونا بازی کرد و قرار است فصل آینده به بارسلونا برگردد. اوریول رومئو هم بازیکن بارسلونا است اما به دلیل دقایق کم بازی، نمی خواهد در این تیم بماند.  

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی صنعت نفت و مس رفسنجان + فیلم
  • سرمربی ژیرونا: این دو بازیکن بارسلونا را می‌خواهم
  • فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • پوچتینو: دیگر خسته شده‌ام