Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@20:06:50 GMT

خرید جاروبرقی سطلی صنعت جارو

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۲۱۹۹

خرید جاروبرقی سطلی صنعت جارو

خرید جاروبرقی سطلی صنعت جارو مزایای خرید جاروبرقی سطلی برای منازل با متراژ بالا

خرید جاروبرقی سطلی  صنعت جارو ، که یک دستگاه مکنده خاک می باشد ، جهت نظافت و جمع آوری زباله های خشک و جامد برای محیط هایی دارای مساحت متوسط می باشد از جمله منازل با متراژ بالا ، مسافرخانه ها ، کارگاه های کوچک ، فروشگاه ها و لابی آپارتمان ها و سایر اماکن مشابه و به طور کلی در امکانی که امکان استفاده از جاروبرقی خانگی وجود نداشته باشد مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که با توجه به مدل جاروبرقی های خانگی که بعد از روشن بودن در مدت زمان کمی ، حدود بیست دقیقه موتور جاروبرقی خانگی داغ کرده و باید دستگاه مکنده را خاموش نماییم تا موتور جاروبرقی خنک شود و مجدد مورد استفاده قرار بگیرد. اما با خرید جاروبرقی سطلی می توانید در مدت زمان بیشتری از جاروبرقی استفاده کرده و متراژ بیشتری را در زمان کمتری نظافت کرد که این امر موجب سرعت بخشیدن به امور نظافتی و بالطبع کمتر خسته شدن کاربر در مدت زمان نظافت می گردد.

از طرف دیگر با توجه به این که جاروبرقی سطلی از لحاظ سایز و اندازه از جاروبرقی خانگی بزرگ تر می باشد و حجم مخزن زباله بیشتری دارد ، فواصل تخلیه و تعویض کیسه زباله بیشتر از جاروبرقی خانگی می باشد. همچنین می توان از جاروبرقی به صورت زباله در مخزن استفاده کرد و از صرف هزینه اضافی جهت خریداری کیسه زباله در مقایسه با جاروبرقی های خانگی کیسه دار پیشگیری کرد.

برخلاف جاروبرقی خانگی خوابیده ، که بیشتر به ظاهر جاروبرقی اهمیت داده می شود ، جاروبرقی سطلی از لحاظ ظاهری بسیار ساده می باشد و بسیاری از امکانات جاروبرقی های خانگی را از جمله سیم جمع کن ، کنترل روی دسته و انواع برس های مخصوص فرش و سرامیک را دارا نمی باشد و بیشتر بر قدرت موتور و سرعت مکش جاروبرقی مانور داده شده است.

مزایای خرید دستگاه ضد عفونی از وب سایت صنعت جارو

خرید دستگاه ضدعفونی  صنعت جارو در چند سال اخیر ، یکی از پر فروش ترین محصولات بهداشتی برای مقابله با بیماری کووید می باشد که هر یک از کاربران بنا بر نیاز خود یکی از انواع دستگاه ضد عفونی را انتخاب کرده و برای رعایت پروتکل های بهداشتی مورد استفاده قرار می دهد. وب سایت صنعت جارو انواع دستگاه های ضد عفونی کننده از جمله دستگاه ضد عفونی کننده دست چشمی یا اتوماتیک ، دستگاه ضد عفونی کننده دست پدالی ، دستگاه ضد عفونی کننده هوا ، دستگاه ضد عفونی کننده محیط را از معتبرترین شرکت های تولیدی تهیه و در اختیار کاربران قرار داده است. وب سایت صنعت جارو به کیفیت و دوام دستگاه های ضد عفونی کننده موجود در سایت خود بسیار اهمیت داده تا در صورت اعتماد مشتریان و خرید دستگاه ضد عفونی ، به بهترین شکل ممکن خدمات لازم را ارائه داده و قطعات به کار گرفته شده در هر یک از دستگاه ها از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. به خصوص در دستگاه مه پاش وب سایت صنعت جارو که یک نوع ضد عفونی کننده محیط و هوا می باشد نازل دستگاه مهمترین قطعه در این وسیله می باشد که باید از کیفیت و جنس مرغوبی برخوردار باشد تا به مرور زمان خراب نشده و مایع ضد عفونی را به درستی از مخزن دستگاه و به صورت پودر خارج نماید. همچنین در دستگاه ضد عفونی کننده دست چشمی وب سایت صنعت جارو ، سنسور چشمی دستگاه از کیفیت بالایی برخوردار می باشد تا در صورت استفاده مکرر ، کیفیت خود را از دست نداده و نیاز به تعمیرات متعدد نمی باشد.

بررسی جاروبرقی سطلی وب سایت صنعت جارو

جاروبرقی سطلی صنعت جارو ، یک دستگاه مکنده می باشد که برای مصارف خانگی ، صنعتی و نیمه صنعتی طراحی و ساخته شده است. جاروبرقی سطلی در دو دسته جاروبرقی خاک و جاروبرقی آب و خاک تقسیم بندی می شود. این جاروبرقی از نوع جنس بدنه نیز به دو صورت فلزی و پلاستیکی طراحی و ساخته شده است و کاربران بسته به نیاز خود و محیطی که در آن قرار است از جاروبرقی سطلی مورد استفاده قرار دهند یکی از انواع مدل ها را خریداری می نمایند.

بیشتر در محیط های صنعتی که دارای شرایط کاری سخت می باشند از جنس بدنه فلزی جاروبرقی سطلی مورد استفاده قرار می گیرد تا در حین کار و برخورد با اجسام دیگر دچار دفرمگی و خط و خش نشود. همچنین لازم به ذکر است که دستگاه مکنده از جنس فلزی طبیعتا از وزن بیشتری برخوردار خواهد بود به خصوص اگر جاروبرقی صنعتی باشد که دارای اندازه بزرگ تری نسبت  به  سایر جاروبرقی های نیمه صنعتی و خانگی می باشد. وب سایت صنعت جارو برای حل این مشکل و رفاه حال اپراتورها در حین استفاده از این جاروبرقی های صنعتی ، توصیه به تهیه و استفاده از کالسکه برای مانور بیشتر و راحت تر دستگاه مکنده توسط کاربر می کند. یک مدل از جاروبرقی سطلی به صورت کوله پشتی طراحی و ساخته شده است تا در هنگام استفاده بر روی دوش و پشت کاربر قرار گرفته تا برای نظافت محیط های صعب العبور و نظافت محیط هایی که در از دسترس می باشد و امکان استفاده از جاروبرقی های معمولی وجود ندارد مورد استفاده قرار بگیرد.

یکی دیگر از مدل های این دستگاه مکنده به صورت جاروبرقی مرکزی طراحی و تولید شده است که به صورت ثابت در مکانی بیرون از محل در حال نظافت نصب می گردد و زباله های جمع آوری شده از داخل منزل و یا مکان دیگری که تجهیز به این سیستم نظافتی مرکزی می باشد به مخزن زباله این دستگاه مکنده منتقل می شود. یکی دیگر از انواع جاروبرقی سطلی وب سایت صنعت جارو جاروبرقی کارواشی می باشد که در دو مدل سیار و دیواری طراحی و تولید شده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دستگاه ضد عفونی کننده مورد استفاده قرار جاروبرقی خانگی دستگاه مکنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۲۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی

فرهاد اکبرشاهی معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی قزوین از خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی خبر داد و گفت: میزان اعتبار برای تامین و تهیه وسایل توانبخشی معلولان در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۲۰۰ درصد رشد داشته است.

وی افزود: از اعتبارات تخصیص داده شده برای تامین و تهیه وسایل توانبخشی، هزار و ۵۰۰ دستگاه انواع ویلچر و صندلی مخصوص افراد دارای معلولیت، ۲۰ دستگاه ویلچر برقی، ۵۰۰ عدد انواع تشک مواج، ۳۲۳ جفت انواع عصا به همراه ۲۱۱ عدد انواع واکر برای جامعه هدف دارای معلولیت جسمی استان تهیه شده است.

اکبرشاهی با اشاره به اینکه بخشی از این هزینه‌ها نیز صرف تهیه انواع وسایل کمک توانبخشی برای نابینایان و کم بینایان شده است، توضیح داد: ۲۰۰ وسیله شامل عصای سفید، شطرنج نابینایان، دستگاه ضبط صدا، رایانه همراه و معلم قرآن هوشمند هم برای این قشر تهیه شد.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان قزوین اضافه کرد: برای جامعه هدف کم شنوا نیز ۶۵۰ دستگاه سمعک و حدود ۱۳ هزار حلقه باتری سمعک خریداری شده و پنج میلیارد ریال کمک هزینه خرید وسایل کمک توانبخشی به صورت موردی به توانخواهان پرداخت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • از لزوم جدیت در تفکیک زباله، تا سهم فاضلاب خانگی در آلودگی رودخانه های رشت
  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • مصرف برق همدان در بخش‌های مختلف انضباط یابد
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • تامین ۵۰ درصدی پنبه مورد نیاز صنعت نساجی کشور
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی