Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@07:20:08 GMT

مزایای خرید بلیط چارتری از سایت آس چارتر

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۲۵۲۷

مزایای خرید بلیط چارتری از سایت آس چارتر

برای اینکه بتوانید بلیط چارتری لحظه اخری را تهیه کنید در روزهای باقی مانده قبل از هر پروازی از حساب کاربری خود به سایت اس چارتر مراجعه نمایید و ببینید که بلیط ها چگونه هستند و از شرایط آنها باخبر شوید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آس چارتر، برای اینکه بتوانید بلیط چارتری را تشخیص دهید کافی است به نرخ آن توجه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلیط چارتر ها را آژانس های هواپیمایی به صورت مستقیم به فروش می رسانند و ضرر و سود آن به خود آژانس مربوط می شود. معمولا این بلیط ها نسبت به بلیط های قبلی قیمت پایین تری دارند. از آنجایی که بلیط های چارتری فروش زیادی دارند بهتر است در اسرع وقت این بلیط ها را چک کنید.

آیا همیشه بلیط چارتری در دسترس است؟

مسافرانی که قصد دارند با این بلیط ها سفر کنند، باید توجه کنند همیشه و در همه ی زمان ها این بلیط ها برای تمامی پروازها موجود نمی باشد. وقتی صندلی های یک پروازدیگر ظرفیت نداشته باشد بلیط های چارتری لحظه آخری دیگر معنایی ندارد.
اگر پروازی پر طرفدار باشد و زیاد آن را خریداری کرده باشند معمولا بلیط چارتری برای آنها تعریف نمی شود چون صندلی خالی ندارند. اگر همیشه به سفر می روید و از مسیرهای پر تردد استفاده می کنید معمولا شانس کمتری نسبت به چنین بلیط های دارید.
همچنین بلیط های چارتری را در زمانی که مردم تمایل کمتری نسبت به رفتن مسافرت دارند بهتر می شود خریداری کرد تا در زمان هایی چون تعطیلات و عید نوروز چون در این زمان ها بلیط های هواپیما چه بسا از دو هفته قبل پر شده باشد و صندلی خالی نداشته باشند.

نکات بسیار مهم درباره ی بلیط چارتری

با توجه به اینکه این بلیط ها در زمان های آخر پرواز ارائه می شوند امکان دارد در صورت استرداد مسافران مجبور بشوند هزینه های زیادی را پرداخت کنند، از همین جهت اگر سفرتان قطعی است این بلیط ها را تهیه کنید.
این بلیط ها قطعا بلیط های خوبی برای استفاده هستند اما باید راجع به آنها نکاتی را بدانید تا دچار مشکل نشوید. برای تهیه بلیط های لحظه آخری خود یا بلیط چارتری می توانید به سایت اس چارتر مراجعه کنید و بلیط خود را خریداری نمایید.

ویژگی های بلیط چارتری چیست؟

همانطور که در بالا گفتیم بهترین ویژگی بلیط چارتری قیمت آن است اما توجه داشته باشید در تمام سال و زمانی که خلوت تر است قیمت متغیری دارد. اما در بعضی از سال ها آژانس های هواپیمایی برای سود خود و خالی نماندن صندلی ها نصف قیمت بلیط های دیگر به فروش می رسانند.همانطور که مزیت های خیلی خوبی دارد این بلیط ها باید درباره ی مشکلاتشان بگوییم که امکان کنسلی ندارد و اگر پرواز خود را هم از دست بدهید پولی به شما بازگرداننده نمی شود و اما مشکل بعدی آن این است که بلیط های کودک (۲ تا ۱۲ سال) به قیمت بزرگسال محاسبه می شود این در حالی است که بلیط های سیستمی هم برای بلیط هواپیما کودک قیمت کمتری را محاسبه می کنند. اس چارتر به شما پیشنهاد می کند در زمان هایی که کودک همراه خود ندارید و مطمئن هستید از این بلیط ها استفاده کنید.

بلیط چارتر را از کجا بخریم ؟

برای خرید بلیط چارتری خود با مراجعه به سایت (https://ascharter.ir/) مبدا و مقصد سفر خود را وارد کنید و فهرست ایرلاین ها با زمان های مختلف پرواز و قیمت متفاوت ببینید و گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.در اس چارتر می توانید پرواز های داخلی و خارجی را به صورت ویژه خریداری کنید.

بلیط چارتر مشهد تهران و پروازهای استانبول از پر طرفدارترین و محبوب ترین سفرها می باشند. اس چارتر بهترین مرجع ارائه کننده بلیط چارتری در مشهد می باشد، امیدواریم مطالب لازم درباره ی بلیط چارتری برایتان موثر بوده است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیمایی ی بلیط چارتری بلیط ها بلیط ها اس چارتر زمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۲۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ امید جهان نژادیان گفت: خوزستان یکی از قطب‌های تولید محصولات کشاورزی ازجمله گندم است و برداشت این دانه‌های طلایی در استان از بیستم فروردین امسال از مناطق جنوبی استان آغاز شد و تاکنون ادامه دارد.
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان میزان خرید روزانه خرید گندم از کشاورزان خوزستان را بیش از ۶۰ هزار تن اعلام کرد و افزود: از ابتدای فصل برداشت تاکنون، بیش از ۵۶۰ هزار تن از این محصول راهبردی خریداری و به سیلو‌ها انتقال داده شده است.
وی درخصوص میزان خرید گندم نسبت به پارسال می‌گوید: تاکنون شاهد افزایش دوبرابری این محصول هستیم و استقبال کشاورزان برای تحویل به مراکز خرید خوب بوده است.
در سال زراعی جاری هر کیلوگرم گندم به قیمت ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم گندم دروم به قیمت ۱۸ هزار تومان از کشاورزان به صورت تضمینی خریداری می‌شود.
پارسال در خوزستان بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.
در سال زارعی جاری در ۷۵۴ هزار هکتار از اراضی خوزستان کشت گندم انجام شده است.

دیگر خبرها

  • حواله علی پی
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • قیمت رحم اجاره‌ای سر به فلک کشید/ بازار اجاره رحم در چارتر دهه هفتادی‌ها
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند