Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نگاه تقریب اسلامی در دانشگاه های آزاد کشور مورد توجه قرار گرفته است.

محمد مهدی طهرانچی امروز 17 شهریور در آیین افتتاحیه دفتر تقریب مذاهب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی ماکو با اشاره به اینکه مودت عنصر ارتباط اجتماعی است، افزود: نگاه تقریب اسلامی در دانشگاه های آزاد کشور مورد توجه قرار گرفته است و در این خصوص نقش دانشگاه صرفا آموزشی نیست و دو رکن اساسی علم و فرهنگ در دانشگاه آزاد اسلامی پیگیری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مودت را به عنوان جوهره ارتباط انسان ها عنوان کرد و افزود: در دنیا نماد های مختلفی جایگزین مودت شده اند تا این موجب وحدت بشود ولی در جامعه اسلامی یکپارچگی توحیدی وجود دارد که دوستی را مستحکم و وحدت اسلامی را قدرتمند می کند.

طهرانچی با اشاره به اینکه دین اسلام منت خدا است برای بشریت و باید مسلمانان بر ترویج و گسترش آن اهتمام جدی نشان دهند، افزود: ورود دانشگاه آزاد بر موضوع مودت و وحدت بین مسلمین با هدف موثر بودن برای مردم در پی اشرافیت کامل به محیط اطراف پیگیری می شود. 

به گزارش ایسنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه دانشگاه منشا تربیت تقریبی باید باشد، افزود: اگر به این موضوع روی نیاوریم فضای حاکم رسالت و هویت ما را زودوده و از بین خواهد برد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۲۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری