Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@02:18:54 GMT

تعیین هیات رییسه شورای شهرستان هویزه

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۲۶۹۵

تعیین هیات رییسه شورای شهرستان هویزه

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شهرستان هویزه، در این نشست، جبار جمیلی به عنوان رییس شورا، صمد شرفی به عنوان نایب رییس، احمد بوعذار به عنوان منشی و سعید بوعذار به عنوان نماینده شورای شهرستان در استان از سوی اعضای شورای شهرستان هویزه انتخاب شدند و پس از برگزاری آیین تحلیف، فعالیت رسمی خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار هویزه در این نشست بیان کرد: شورای شهرستان، وظیفه‌ای فراتر از شورای شهر و بخش، بر عهده دارد و اعضا موظفند تا وظیفه نظارتی خود را با نگاه به کل شهرستان انجام دهند.

حبیب عفری مفرد افزود: شوراهای اسلامی برآمده از انتخاب مردم و مورد تایید اکثریت مردم شهرستان هستند که باید با درایت و شناخت کافی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی و دستگاه‌ها و شرکت‌های مختلف در صدد رفع مشکلات شهرستان برآیند.

وی گفت: امروز همه وظیفه دارند تا تنها به فکر خدمت رسانی به مردم بوده و تلاش کنند تا مشکلات را شناسایی و با شور و مشورت نسبت به رفع آن برآیند.

به گزارش ایرنا شورای اسلامی شهرستان هویزه پنج عضو دارد که ۲عضو آن از شورای اسلامی شهر هویزه، یک عضو از شورای اسلامی شهر رفیع، یک عضو از شورای اسلامی بخش نیسان و دیگر عضو از شورای اسلامی بخش مرکزی هویزه است.

برچسب‌ها شورای شهر هویزه خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر هویزه خوزستان شورای شهر هویزه خوزستان شورای اسلامی شورای شهرستان شهرستان هویزه شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۲۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم عزیزی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: انتخابات جلوه‌ای از تحول‌گرایی و تعیین سرنوشت مردم به خواست خودشان است.

وی در گفتگو با ایسنا،انتخابات را جلوه‌ای از امیدآفرینی دانست و افزود: مردم با بهره‌گیری از تجارب گذشته برای آینده زندگی خودشان تصمیم‌گیری می‌کنند از مردم می‌خواهیم با همان نگاه جریان‌شناسی و موقعیت‌شناسی و زمان‌شناسی در دور اول، در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت داشته و به کامل شدن مجلس کارآمد کمک کنند.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم براساس شناخت از کاندیداها افراد با صلاحیت و باتجربه و دارای شناخت را انتخاب کنند تا در نهایت نمایندگان بتوانند مجلسی کارآمد تشکیل داده و به مردم خدمت کنند.

عزیزی در پایان از مردم به ویژه از مردم شیراز و ورزقان برای حضور در دور دوم مجلس دوازدهم دعوت کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903086

دیگر خبرها

  • همایش مادران مقاومت در شهرستان ساوه
  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • شهادت «جلال اعتماد» نشانه کینه‌توزی عناصر وابسته به صهیونیستی است
  • شهادت«جلال اعتماد»نشانه کینه‌توزی عناصروابسته به صهیونیستی است