Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- همزمان با فرا رسیدن چهلمین سالگرد شهادت شهید محراب آیت الله اسدالله مدنی ۲ هزار بسته معیشتی در بین محرومان همدان توزیع شد. - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از همدان، ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان، محمد کاظم حجازی مسئول موسسه دارالایتام مهدیه و جمعی از مسئول استان پویش احسان حسینی و توزیع 2000 بسته حمایتی بین نیازمندان همدان به مناسبت چهلمین سالگرد شهادت آیت الله مدنی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله حبیب الله شعبانی با اشاره به برگزاری کنگره ملی بزرگداشت شهید آیت الله مدنی در همدان اظهار داشت: در سراسر کشور کنگره‌ها و مراسم های بسیاری برگزار می شود اما کمتر مراسمی را می توان مثال زد که در آن به سمت خدمات اجتماعی حرکت شده باشد.

وی ادامه داد: اجرای این رزمایش از برکات وجودی شهید مدنی(ره) است، در همین راستا نیز با تشکیل کمیته اجتماعی توسط مسئولان برگزار کننده کنگره تصمیم بر آن شد که این اتفاق مبارک در همدان رقم بخورد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تشریح ابعاد شخصیتی شهید مدنی و توجه ویژه ایشان به محرومان و ایتام بیان کرد: به گفته یکی از یاران ایشان در آن دوران قرار شده بود تا 50 بسته معیشتی در بین نیازمندان به دستور شهید مدنی توزیع شود، اما در نهایت 48 بسته توزیع و دو صاحب دو بسته پیدا نشد مسئله ای که سبب شد شهید مدنی با فردی که مسئول توزیع این اقلام بود برخورد کرد ه و بگوید که اگر این دو خانواده امشب گرسنه بخوابند، چه طور می توانیم جواب خدا را بدهیم.

وی با تقدیر از فعالیت‌های موسسه مهدیه همدان که یکی از یادگارهای ارزشمند شهید مدنی رد استان به شمار می آید عنوان کرد: با حدود گذشت 50 سال از ایجاد این موسسه توسط شهید مدنی در همدان باید از حاج اقای حجازی تشکر کنیم که این مسیر را با قدرت در تمامی این سال ها جلو برده است.

شعبانی اظهار داشت: شهید مدنی در ظاهر از همدان رفتند، اما تفکر این شهید در بین مردم باقی مانده است هرچند امیدوار هستیم به سطحی از رشد اقتصادی برسیم که در جامعه فقیری پیدا نکنیم چرا که این یکی از نشان های مدینه فاضله و انتظاری که از جامعه اسلامی می رود می باشد.

درالایتام مهدیه سه هزار خانواده محروم همدانی را حمایت میکند

محمد کاظم حجازی مسئول موسسه شهید مدنی(ره) نیز در این مراسم با بیان اینکه در این طرح دو هزار بسته حمایتی بین نیازمندان توزیع خواهد شد، گفت: موسسه دارالایتام مهدیه در کنار تحت پوشش قرار دادن جامعه ایتام در استان،تقدیم بسته‌های معیشتی و مستمری‌های مستمر در طول سال، نزدیک به سه هزار خانواده محروم را نیز به صورت غیر مستمر تحت پوشش خود قرار داده است.

وی با تشریح ماجرای شکل گیری این موسسه توسط شهید مدنی(ره) مطرح کرد: بسیاری از کمک‌های انجام شده از طریق ظرفیت‌های مردمی صورت میگیرد و این نشان دهنده اعتماد مردم به موسسه شهید مدنی و دارالایتام مهدیه است که با گذشت نزدیک به پنجاه سال هنوز پابرجاست.

بسیاری از گره‌های بزرگ و مسائل همدان در خانه بی‌تکلف شهید مدنی(ره) حل و فصل می‌شدهزار بسته معیشتی به مناسبت سالگرد شهادت شهید مدنی در همدان توزیع می‌شودشهید مدنی همه عمر خود را صرف خدمت به اسلام و مردم کرد

مسئول موسسه شهید مدنی(ره) با قدردانی از مشارکت مردم در کمک به برنامه‌های موسسه شهید مدنی(ره) در همدان ادامه داد: بخشی از اقلام این بسته‌های معیشتی توسط خیران تامین شده است به عنوان مثال هزیته تهیه بسته‌های گوشت گرم تنها توسط یک خیر تقبل شد.

انتهای پیام/742/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موسسه شهید مدنی مدنی در همدان سالگرد شهادت شهید مدنی شهید مدنی ره بسته معیشتی هزار بسته آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۲۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد

ظاهر وطن‌خواه در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۳۰۰ پرس غذای گرم به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) به همت مرکز نیکوکاری نسیم مهربان شهرستان پارس‌آباد در بین مددجویان تحت حمایت و نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری شهرستان پارس آباد به صورت مستمر در این شهرستان فعالیت می کنند که در مناسبت‌های مختلف در رفع نیازهای مددجویان اقدامات ارزنده‌ای را به انجام می‌رساند.

وطن‌خواه بیان کرد: با مشارکت مراکز نیکوکاری توانسته‌ایم بخش قابل توجهی از نیازهای اساسی خانوار تحت حمایت را برطرف کنیم.

کد خبر 6097599

دیگر خبرها

  • واکنش علی مطهری به نوازنده دف زن در مراسم سالگرد پدر
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بود
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بودند
  • کشف ۲۵ کیلو تریاک در ایستگاه شهید مدنی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • پایان فراق پس از ۳۸ سال/ شهید رنجنوش در همدان آرام رفت
  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد
  • تشییع و خاکسپاری شهید رنجنوش در دارالمومنین و دارالمجاهدین