Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@22:43:40 GMT

پدر شهید اینانلو: شهادت محمد معامله ما با خدا بود

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۳۰۵۳

پدر شهید اینانلو: شهادت محمد معامله ما با خدا بود

قاسم اینانلو روز چهارشنبه در حاشیه رسیدن خبر تفحص و شناسایی پیکر فرزندش پس از ۶ سال از شهادت، اظهار امیدواری کرد که تمام خانواده های شهدای چشم انتظار روزی از یوسفشان خبری بشنوند.

وی در خصوص نحوه شهادت فرزندش گفت: پسرم محمد در سوریه و در منطقه خانطومان و در عملیات آزادسازی نبل و الزهرا به شهادت رسید.

وی افزود: محمد و همرزمانش برای این عملیات به صورت پنهانی به منطقه خانطومان اعزام شدند  که برای آزادسازی نبل و الزهرا بایستی تکفیری های داعشی را به سمت خانطومان می کشاندند و در یک عملیات ایضایی که آموزش های آن را دیده بودند، اقدام به این عملیات کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدر شهید اینانلو اظهار داشت: پسرم در شب عملیات در منطقه خانطومان مجروح شد و در حال انتقال  به پشت منطقه عملیاتی ، داعشی ها آمبولانس حامل وی را هدف قرار دادند.

وی گفت: پس از این جریان پیکر فرزندم همانجا ماند که توسط دوستان از آنجا به منطقه ای دیگر منتقل و دفن شد که جایش را می دانستند.

قاسم اینانلو خاطرنشان کرد: با آزادسازی نبل و الزهرا یک تحولی در آزادسازی و نابودی پیکره داعشی ها به وجود آمد.

وی گفت: من پیش از اینکه یک پدر شهید باشم یک جانباز و بسیجی هستم که سابقه ۷۸ ماه حضور در جبهه در دوران دفاع مقدس را دارم و کم و بیش به اطلاعات نظامی آشنایی دارم.

پدر شهید افزود: من به عنوان یک رزمنده، جانباز، پدر شهید و یک عضو کوچک جامعه از این دولت و مجلس و از همه مردم و مسوولین به عنوان یک نماینده از خانواده شهدا می خواهم که مسوولین کاری کنند که ما پیش مردم شرمنده نشویم.

وی با بیان اینکه پسر من ۱۱۰ کیلو وزن و قدی حدود ۱۹۰ سانتی متر داشت و اکنون فقط یک استخوان برایمان می آید، اظهار داشت: وقتی ما فرزندانمان را می دهیم با خدا معامله کرده ایم که  فقط برای تثبیت نظام و لبیک به حکم رهبری است که حکمشان روی زمین نماند و الان هم هر جا امری از سوی رهبر باشد در خدمتشان هستیم.

شهید والامقام محمد اینانلو در هیجدهم فروردین ماه ۱۳۶۷، چشم به  هستی گشود، از جمله عاشقان ولایتی بود که جان خود را به بانوی بی مزارمان اقتدا کرد و برای دفاع از حریم  آل الله در سوریه در بیست و یکم دیماه ۱۳۹۴، در منطقه خانطومان جام شهادت را نوشید و بعد از ۶سال شناسایی شد.

شهید محمد اینانلو دانشجوی رشته علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی کرج بود.

او چند سال پیش برای دفاع از حریم اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) داوطلبانه راهی سوریه شد و طی عملیات مستشاری توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید. از او یک فرزند دختر به نام حلما به یادگار مانده است.

اطلاعات تکمیلی برنامه‌ها و مراسم خاص استقبال، تشییع و تدفین شهید مدافع حرم محمد اینالو اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها گروه تروریستی داعش سوریه شهدای مدافع حرم کرج والدین شهدا استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گروه تروریستی داعش سوریه شهدای مدافع حرم گروه تروریستی داعش سوریه شهدای مدافع حرم کرج والدین شهدا استان البرز پدر شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۳۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت رئیس مکتب تشیع، حضرت امام جعفر صادق(ع) پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس "حاج محمد رنج نوش" بعد از ۳۸ سال شناسایی و در میدان امام خمینی(ره) شهر همدان تشییع و در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت.

شهید محمد رنج نوش در دوازدهم اسفند ۱۳۶۵ در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمده که با آزمایش دی ان‌ای پیکر مطهر وی شناسایی و به خانواده ایشان اعلام شد.

لازم به یادآوری است، شهید «حاج محمد رنج نوش» در اول فروردین ۱۳۴۰ در شهرستان کبودرآهنگ متولد شد و سال ۱۳۵۸ ازدواج کرد و صاحب دو فرزند پسر شد.

وی که از سوی بسیج در جبهه حضور یافته بود در دوازدهم اسفند ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسید و در تفحص منطقه شلمچه بقایای پیکرش به دست آمد که با آزمایش دی ان‌ای هویتش مشخص شد.

استان همدان هشت هزار شهید، بیش از ۲۷ هزار جانباز و نزدیک به هزار آزاده در دوران دفاع مقدس، تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902699

دیگر خبرها

  •  40 سال چشم به راهی
  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد
  • تشییع و خاکسپاری شهید رنجنوش در دارالمومنین و دارالمجاهدین
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی در بشرویه خراسان جنوبی
  • ایران زمین فرزندان خود را به آغوش گرفت
  • تشییع و خاکسپاری پیکر شهید رنجنوش، هم اکنون در همدان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر شهید رنجنوش، دقایقی دیگر در همدان
  • روایت شهید فاطمیون + فیلم
  • تعزیرات همدان میزبان پیکر مطهر شهید رنجنوش شد+تصویر
  • شهرستان بشرویه معطر به عطر شهید تازه تفحص شده