Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@14:26:18 GMT

انتقاد یک نماینده از ادامه منع تردد شبانه در تهران

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۳۱۱۵

انتقاد یک نماینده از ادامه منع تردد شبانه در تهران

به گزارش جماران؛ نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به طرح منع تردد شبانه بعد از شیوع کرونا تصریح کرد که این طرح تهران را در قرق طبقه اجتماعی خاص درآورده است، اما ما نباید بر تصمیمات اشتباه قبلی اصرار کنیم.

علی خضریان نماینده تهران در تذکر شفاهی صحن علنی امروز چهارشنبه ۱۷ شهریورماه مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح منع تردد شبانه بعد از شیوع کرونا اظهار داشت: مجلس باید بتواند پیگیر اجرای عدالت در کشور باشد؛ این مسئله باعث شده که شهر برای طبقه مرفه قرق شود در حالی که افراد بیمار دارند، متحمل هزینه جریمه نیز می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: زمانی که فرمانده ستاد مقابله با کرونا تهران تاکید می‌کند که این طرح اصلاً قابل انجام نیست و هیچ تاثیری در وضعیت کرونا ندارد چرا ما بر آن اصرار می‌کنیم؟ کمیسیون بهداشت و درمان پیرامون این موضوع ورود پیدا کرده و گزارشی تهیه کند. تهران را شب‌ها برای طبقه خاص اجتماعی خالی می‌کنیم. اگر شب‌ها بیرون متوجه می‌شوید چه وضعیتی در شهر حاکم است نباید بر تصمیمات اشتباه گذشته اصرار کنیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 مجلس شورای اسلامی ایران علی خضریان منع تردد شبانه در تهران طرح منع تردد شبانه در تهران ستاد مقابله با کرونا تهران سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۳۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد شدید میرسلیم از سفر رئیسی به پاکستان

آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی میرسلیم، نماینده مجلس یازدهم در شبکه اجتماعی ایکس با انتقاد از عدم مراعات شأن رییس‌جمهور در سفر به پاکستان نوشت: چرا تشریفات ریاست جمهوری در مراعات شأن رئیس جمهوری اسلامی ایران در سفر‌های خارجی دقت لازم را به خرج نمی‌دهد؟ اعطای دکتری افتخاری دانشگاه فرعی به دست معاون دانشگاه چه افتخاری دارد؟

لازم به ذکر است حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در دومین روز سفر خود به پاکستان، به شهر کراچی به عنوان مرکز ایالت سند سفر کرد و رئیس دانشگاه کراچی در مراسمی با حضور جمعی از مقامات ایالت سند، نمایندگان مجلس ایالتی و تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه، مدرک دکترای افتخاری این دانشگاه را به رئیس جمهور اهدا کرد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • انتقاد شدید میرسلیم از سفر رئیسی به پاکستان
  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی
  • انتقاد نماینده بلژیکی از رویکرد اتحادیه اروپا در قبل نسل کشی غزه
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • پلیس فرانسه نماینده پارلمان را بابت انتقاد از اسراییل احضار کرد
  • نماینده ارشد پارلمان فرانسه به دلیل انتقاد از اسراییل احضار شد
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند