Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@03:10:30 GMT

ارائه ۴۳ خدمت به محرومان در کنگره شهدای ایلام

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۳۱۹۰

ارائه ۴۳ خدمت به محرومان در کنگره شهدای ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، قنبر موسی نژاد ظهر چهارشنبه در نشست اعضای کمیته محرومیت زدایی کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان ایلام با عنوان اینکه از این تعداد خدمات ۱۰ نوع آن توسط کمیته امداد ارائه می‌شود، افزود: تأمین جهیزیه برای سه هزار زوج نیازمند، ارائه سه هزار خدمت در حوزه مسکن محرومان، ایجاد طرح‌های اشتغال زایی، توزیع لوازم خانگی و توزیع تبلت و لوازم کمک آموزشی از جمله این خدمات هستند که همه به نیابت از سه هزار شهید استان صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ارائه سه هزار خدمت مسکن برای محرومین با مشارکت کمیته امداد. بنیاد مسکن، سپاه، بنیاد مستضعفان، بهزیستی، راه و شهرسازی و نیز ارائه سه هزار خدمت جهیزیه با تلاش دستگاه‌های مختلف از جمله کمیته امداد و سپاه از جمله خدماتی است که در این مدت صورت می‌گیرد.

موسی نژاد تصریح کرد: از آنجایی که کنگره شهداء مهم‌ترین رویداد فرهنگی استان است انتظار این است خدماتی که ارائه می‌شود در شأن شهداء و پاسداشت جانفشانی‌های آنان باشد و تلاش دستگاه‌های عضو این کمیته این است که امسال به مناسبت برگزاری این کنگره فصل جدیدی از خدمات خود را ارائه دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام با عنوان اینکه اجرای طرح ایران مهربان با موضوع سرپرستی از ایتام و کودکان نیازمند از جمله برنامه‌های کمیته امداد به این مناسبت است که با همکاری حوزه بسیج استان انجام می‌گیرد که در قالب این طرح قرار است برای ۱۲ هزار کودک نیازمند استان حامی جذب شود و تاکنون برای ۱۰ هزار کودک حامی جذب شده است.

عمران خودآموز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز گفت: توسط این اداره کل در قالب این کمیته امسال بیش از ۱۰۰ هزار جلد کتاب ر مناطق کمتر توسعه یافته استان توزیع می‌شود.

کد خبر 5300173

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی ایلام کمک به نیازمندان ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان کرمانشاه واکسیناسیون اردبیل تعاونی واکسیناسیون کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا خراسان رضوی ایلام کمیته امداد سه هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۳۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی

حمید باسره مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴ هزار و ۴۰۹ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۱۴۳ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان به نوعروسان نیازمند اهدا شد. 

وی افزود: از این میزان ۱۲۱ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و ۲۲ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان از محل کمک‌های خیران و مردم در قالب صدقات، نذورات، زکات تامین شده است.

 مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: هر سری جهیزیه اهدایی به زوج‌های جوان شامل پنج قلم کالای  اساسی‌ همچون یخچال، تلویزیون، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی و جارو برقی بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • دعوت سپاه از مردم برای نقش‌آفرینی در کنگره شهدای استان مرکزی
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز