Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان شمالی با همراهی همتی، معاون دادستان عمومی و انقلاب اسفراین از بخش‌های مختلف کلانتری ۱۱ شهرستان اسفراین بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مربوطه قرار گرفت. خبرگزاری میزان - عباسی، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان شمالی با همراهی همتی، معاون دادستان عمومی و انقلاب اسفراین از بخش‌های مختلف کلانتری ۱۱ شهرستان اسفراین بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مربوطه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بازدید عباسی، از بخش‌های مختلف از جمله محل نگهداری متهمین، دفاتر اموال مکشوفه و ... بازدید و در راستای رفع مشکلات مطروحه حسب مورد دستور‌های لازم صادر کرد.
وی عملکرد این کلانتری را در مجموع رضایت بخش عنوان و با اشاره به ضرورت توجه به موضوعات امنیتی در جامعه تصریح کرد: خوشبختانه ضابطین در این شهرستان با تلاش مضاعف و هوشیاری بیش از پیش سعی در فراهم نمودن موجبات تحقق امنیت پایدار در جامعه دارند.
عباسی، اجرای دقیق و به هنگام دستور‌های قضایی را در رفع اطاله دادرسی و تسهیل و تسریع در اجرای احکام قضایی راهگشا دانست و در خاتمه به سؤالات و ابهامات طرح شده پاسخ داد.
وی ضمن تبیین وظایف و مسؤولیت‌های ضابطین، شناخت موضوعات و مسائل حقوقی و اطلاع کافی از قوانین و اجرای دقیق مقررات را بهترین ملاک سنجش و ارزیابی عملکرد ضابطین برشمرد.   بیشتر بخوانید: کرمان پایلوت ایجاد ارتباط تمام الکترونیکی بین نیروی انتظامی و دستگاه قضایی می‌شود   انتهای پیام/ برچسب ها: تعامل و همکاری نیروی انتظامی بررسی عملکرد دستگاه قضایی خراسان شمالی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تعامل و همکاری نیروی انتظامی بررسی عملکرد دستگاه قضایی خراسان شمالی معاون دادستان عمومی و انقلاب خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۳۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور

ایسنا/خراسان شمالی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و علوم پزشکی از توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور در سال گذشته خبر داد.

دکتر سعید کریمی در آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های درمانی که با حضور مدیران ارشد خراسان شمالی امروز، ۸ اردیبهشت ماه انجام شد، رویکرد کنونی دولت را توسعه عدالت در سلامت ذکر و عنوان کرد: کاهش فاصله مناطق محروم و برخوردار از رویکردهای وزارت بهداشت است و بدین منظور تدابیر مهمی را در حوزه رشد شاخص های بهداشتی مناطق محروم اتخاذ کرده است.

وی افزود: استان خراسان شمالی در تعالی نظام سلامت و توسعه عدالت در این حوزه به خوبی عمل کرده و بررسی رشد شاخص‌های مبین این موضوع است.

کریمی با اشاره به استراتژی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت افزایش ماندگاری پزشکان در مناطق کمتر برخوردار، عنوان کرد: یکسان سازی تعرفه بخش دولتی و بخش خصوصی، پرداخت حق مقیمی به پزشکان، برداشتن سقف کارکرد پزشکان، اصلاح طرح قاصدک، کاهش مالیات پزشکان از جمله اقداماتی است که برای جان گیری بخش دولتی و رفع مشکلات مناطق محروم از جمله خراسان شمالی انجام شده است.

وی نیاز دست یافتن به توسعه یافتگی را داشتن برنامه و کارنامه ذکر و بیان کرد: در حوزه تجهیزات پزشکی در دولت سیزدهم انقلاب بزرگی رخ داده است و در حوزه نیروی انسانی نیز عملکرد بسیار خوبی به ثبت رسیده به نحوی که سال گذشته ۲۰۰۰ پزشک عمومی و تعداد قابل توجهی پزشک متخصص و فوق تخصص در کشور توزیع شده است.

کریمی همه اقدامات انجام شده را ارزشمند خواند و گفت: اقدامات و دستاوردهای این حوزه در راستای تحقق رویکرد نظام سلامت بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • همه اقدامات باید حرکت به سمت رشد و ارتقای عملکردها باشد
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند