Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – علیرضا دبیر درباره افتتاح کمپ تیم‌های ملی کشتی، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ۱۰۰ میلیارد برای کمپ هزینه شده و یک سال و ۲ ماه زمان برد، اما امروز تکمیل است و از چند روز دیگر کلنگ رستوران زده می‌شود. کرونا باعث شد این اتفاق بیفتد، تهدیدی که به فرصت تبدیل شد. می‌گویند دبیر زمین‌ها را می‌گیرد، ما این زمین‌ها را برای کشتی هزینه می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون کشتی گفت: خدا را شکر می‌کنم بیش از ۶۰ درصد مدال‌ها را کشتی می‌گیرد امیدوارم وزارت و کمیته هم به این سمت بیایند. یکی از بحث‌هایی که به کشتی کمک می‌کند زیرساخت‌هاست و بقیه مسائل فنی.

وی درباره اینکه تعداد کشتی‌گیران ما کم شده، خاطرنشان کرد: تمام باشگاه‌ها تعطیل شده‌اند. در طول ۲ سال گذشته در مازندران ورودی نداشتیم، اما امیدوارم شرایط بهتر شود.

دبیر ادامه داد: در طول ۵۰ سال گذشته به کشتی ظلم شده، مگر می‌شود بیش از ۶۰ درصد مدال‌ها را کشتی بگیرد، اما سهم زیادی در بودجه نداشته باشد؟ آنچه حق کشتی است داده شود، کشتی بالاتر می‌آید. ما برای مسابقات بلاروس نفری ۳۱ میلیون تومان بلیت گرفته‌ایم. دیروز معاون وزیر یک میلیارد می‌دهد، این پول را چه کار کنیم؟ آنقدر حرف می‌زنم تا مرا برکنار کنند. اگر بازی‌های آسیایی مدال خوب می‌خواهیم الان پول بدهند، الان وقت سرمایه‌گذاری است. نمی‌گوییم به بقیه رشته‌ها پول ندهند، به همه برسند. بیشتر بخوانید: یزدانی: همیشه نمی‌شود در یک جا تمرین کرد/ سعی می‌کنم این بار تیلور را شکست دهم

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون کشتی علیرضا دبیر خانه کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۴۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه به غرور و حیثیت کاتالونیایی بارسا

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته میچل، مربی خیرونا، در نشست خبری خود گفت بازی برابر بارسا ارزش تماشا دارد؛ چون ممکن است تاریخی شود. 

حق با او است؛ چرا که خیرونا در صورت پیروزی، بالاتر از بارسا قرار خواهد گرفت و در 4 هفته پایانی این شانس را دارد که نایب‌قهرمانی خود در لالیگا را قطعی کند. خیرونا راهی لیگ قهرمانان می‌شود که اتفاقی تاریخی است و اگر بالاتر از بارسا فصل را تمام کند، رکوردی 82 ساله را نیز خواهد شکست.

در تاریخ لالیگا 82 سال است که بارسا همواره توانسته تیم اول منطقۀ کاتالونیا باشد و بالاتر از تیم‌های دیگر این منطقه در جدول قرار گرفته است. آخرین‌بار در فصل 42-1941 بود که بارسا با قرار گرفتن در ردۀ دوازدهم، سه پله پایین‌تر از اسپانیول ایستاد و آبی و سفیدها بهترین تیم کاتالونیا شدند. 

قبل از این تاریخ نیز سه بار اسپانیول در فصول 40-1939، 35-1934 و 33-1932 توانسته بود بالاتر از بارسا در جدول قرار بگیرد. خیرونا می‌تواند به اولین تیم بعد از اسپانیول تبدیل شود که بارسا را در لالیگا به زیر می‌کشد. اتفاقی که اگر رخ دهد، غرور بارسا را جریحه‌دار خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • اتلتیکو درها را باز کرد: خداحافظی ژوائو با بارسا
  • در کلاسی بالاتر از لیگ ایران: ماشاریپوف و بلانکو
  • نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • اخراج فرزندم‏ از ۱۰ مدرک دکتری بالاتر است
  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • ضربه به غرور و حیثیت کاتالونیایی بارسا
  • آرتتا: آرزوی قلبی‌ام امتیاز از دست دادن سیتی است
  • نرخ خام ولادت در یزد بالاتر از میانگین کل کشور