Web Analytics Made Easy - Statcounter

هم‌زمان باسالگرد قیام خونین ۱۷ شهریور، پیکر مطهر شهید مدافع حرم ‎محمد اینانلو از طریق آزمایش شناسایی شد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیکر مطهر شهید مدافع حرم ‎محمد اینانلو صبح امروز (چهارشنبه ۱۷ شهریور ماه) از طریق آزمایش «دی‌ان‌ای» شناسایی شد.

شهید محمد اینانلو در تاریخ ۱۸ فروردین ماه سال ۱۳۶۷ به دنیا آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او دانشجوی رشته علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی کرج بود و برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) داوطلبانه راهی سوریه شد و طی عملیات مستشاری در روز ۲۱ دی ماه سال ۱۳۹۴ توسط تروریست‌های تکفیری در خان‌طومان به شهادت رسید و پیکرش در منطقه ماند. از شهید اینانلو یک فرزند دختر به نام «حلما» به یادگار مانده است.

در سابقه فعالیت‌های این شهید مواردی نظیر مدرک آتش نشانی و نجات فرودگاهی (course111)، مدرک روزنامه‌نگاری و گرافیک مطبوعاتی باشگاه خبری توانا (خبرگزاری فارس)، مسؤول حفاظت فیزیکی حراست شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام، مسؤول اطلاعات و عملیات گردان امنیتی امام علی (ع)، فرمانده پایگاه سید الشهدا، مسؤول اطلاعات عملیات گردان تکاور حمزه سیدالشهدا و خادم الشهدا امام زاده طاهر (ع) هم به چشم می‌خورد.

شامگاه گذشته (سه‌شنبه ۱۶ شهریور ماه) نیز پیکر شهید مدافع حرم مرتضی کریمی از طریق آزمایش «دی ان ای» شناسایی شده بود.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهید مدافع حرم شهدای مدافع حرم شهید محمد اینانلو شهید مدافع حرم محمد اینانلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۴۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجر نشده احتمالا ۱۴ سال طول بکشد

به گزارش جام جم آنلاین، پی‌یر لودهامار، مسؤول عملیات مین‌یابی در سازمان ملل، روز جمعه اعلام کرد که برداشتن حجم عظیمی از آوار، از جمله مهمات منفجر نشده که در اثر جنگ ویرانگر اشغالگران در نوار غزه بر جای مانده است، «ممکن است حدود ۱۴ سال طول بکشد تا پاکسازی شود».

لودهامار طی یک کنفرانس مطبوعاتی در ژنو افزود که جنگ «تقریباً ۳۷ میلیون تُن زباله در منطقه مسکونی پرجمعیت و گسترده بر جای گذاشته است».

وی توضیح داد: «پیش‌بینی می‌شود که برداشتن آوارها، از جمله آوار ساختمان‌های تخریب‌شده، تحت شرایط خاصی ۱۴ سال طول بکشد.»

وی ادامه داد: ما می‌دانیم که معمولاً حداقل ۱۰ درصد مین‌هایی که پرتاب می‌شوند عمل نمی‌کنند و ضریب خرابی دارند... صحبت از ۱۴ سال کار با ۱۰۰ کامیون در روز است.

جوزپ بورل، مسؤول سیاست خارجه اتحادیه اروپا پیش از این تاکید کرد که جنگ اسرائیل علیه غزه، شهرهای نوار غزه را در معرض «ویرانی بیشتر از آنچه شهرهای آلمان در طول جنگ جهانی دوم در معرض آن قرار داشتند» قرار داد.

دیگر خبرها

  • عملیات جستجو پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد
  • خانوادهٔ شهید «نسیم افغانی» شناسایی شد
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند
  • پاکسازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجر نشده احتمالا ۱۴ سال طول بکشد
  • شناسایی ۳ نوع سرطان با یک قطره خون
  • آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان
  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»