Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@16:09:45 GMT

شرایط ورود دانشجویان ایرانی به گرجستان

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۴۷۶۰

شرایط ورود دانشجویان ایرانی به گرجستان

سفارت جمهوری اسلامی ایران در گرجستان بر اساس ایمیل دریافتی از اداره کل بین الملل وزارت آموزش و علوم گرجستان، آخرین شرایط و مقررات ورود دانشجویان ایرانی به این کشور را اعلام کرد. 

به گزارش ایسنا و بنا بر اعلام سفارت کشورمان در گرجستان، این شرایط به شرح ذیل است:

"دانشجویان ایرانی برای ورود به گرجستان باید نسبت به ثبت نام و پر کردن فرم الکترونیکی از طریق سایت https://registration.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

gov.ge/pub/form/22/abrckq/  اقدام نمایند. 
دانشجویان خارجی پس از اخذ مجوز وزارت آموزش و علوم گرجستان، هنگام ورود باید تست منفی PCR با اعتبار 72 ساعته را به همراه داشته باشند و پس از ورود به محل قرنطینه منتقل شوند. مدت قرنطینه 8 روز می باشد. محل قرنطینه توسط وزارت بهداشت گرجستان تعیین می گردد. هزینه قرنطینه بر عهده دانشجو است. دانشجویان پس از پایان قرنطینه باید مجددا با هزینه خود نسبت به انجام تست PCR اقدام کنند. 
دانشجویان خارجی که مدرک واکسیناسیون را ارائه نمایند (یک دوز واکسن johnson&Johnson  و دو دوز سایر واکسن مورد تائید سازمان بهداشت جهانی) یا مدرک ابتلا به کووید در 100 روز گذشته (تست مثبت PCR ) همراه با مدرک دریافت یک دوز واکسن مورد تائید سازمان بهداشت جهانی (باید 14 روز از واکسیناسیون گذشته باشد) از قرنطینه اجباری معاف خواهند بود. 
ضمناً همه دانشجویان ایرانی باید در خصوص مجوز ورود با دانشگاه های خود تماس بگیرند و از معتبر بودن مجوز مطلع شوند"

لازم به یادآوری است؛ دانشجویان ایرانی پس از اطمینان اخذ مجوز ورود از دولت گرجستان نسبت به تهیه بلیط (سفارت هماهنگی لازم برای برقراری پرواز با ایرلاین ها به عمل خواهد آورد) اقدام نموده و اطلاعات پروازی شامل شرکت هواپیمایی، تاریخ و ساعت پرواز و مرز ورودی را از یک هفته قبل ار پرواز برای دانشگاه ارسال نموده و از آن ها درخواست نمایند تا این اطلاعات را برای وزارت علوم و پلیس مرزی ارسال نمایند تا نتیجه نهایی به دانشجو و دانشگاه منعکس گردد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روابط ایران گرجستان دانشجویان ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۴۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد یک امام جمعه از مشروب‌خوری برخی پزشکان ایرانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط دولت آمریکا اظهار داشت: در بیش از یکصد دانشگاه در آمریکا حمایت‌های علنی از مردم مظلوم غزه در حال صورت گرفتن است که این خود جای شگفتی دارد.

امام جمعه بخش مرکزی یزد ادامه داد: تظاهرات و تحصن مسالمت‌آمیز در این دانشگاه‌ها از سوی دانشجویان و اساتید دانشگاهی برگزار شده است که بزرگی این اتفاقات در حالی که این افراد زیر بمباران تبلیغات اسلام‌هراسی قرار دارند، چیز کمی نیست.

مدرسی با بیان اینکه دولت‌های غربی در حال سرکوب دانشجویان و اساتید هستند، گفت: این اقدام نشانه ترس عمومی دولت آمریکاست و کار این دولت به جایی رسیده که در درون کشور خود نیز دست به اقدامات سرکوبگرانه و ضدبشری می‌زند.

وی ادامه داد: عمده مطالبات این دانشجویان و اساتید حمایت از مردم مظلوم غزه است و اعلام دارند که باید این نسل‌کشی انسانی در غزه متوقف شود و امکانات مورد نیاز به رژیم کودک‌کش صهیونیستی داده نشود و وتو صورت نگیرد.

مدرسی با اشاره به دلیل دیگر سرکوب دانشجویان آمریکایی بیان کرد: آمریکا فرزند نامشروع خود، رژیم غاصب صهیونیستی را در حال سقوط می‌بینند و تمام ملاحظات را کنار گذاشتند و روی حقیقی خود را نشان دادند و باید از رسانه‌های وابسته به غرب سوال کرد که چرا خبری از دانشجویان آمریکایی در این رسانه‌ها منتشر نمی‌شود و چرا سکوت اختیار کردید؟.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اختلافات بین بازار و دارایی افزود: قشر بازاری ما همواره حامی انقلاب بودند و هستند و مسئولان باید نسبت به این قشر حمایت‌های لازم را انجام دهند و باتوجه به شعار سال و اهمیت بازاریان در بخش توزیعی در عرصه بهبود تولید باید به این قشر کمک کرد.

امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان اینکه دشمن تلاش دارد تا از این شرایط سوءاستفاده کند، ادامه داد: باید مراقب بود تا دشمن از شرایط نتواند بهره ببرد و به نفع خود استفاده کند.

وی با اشاره به پرونده مشروب‌خوری در فارس تصریح کرد: متاسفانه جمعی از تحصیل‌کنندگان رشته پزشکی به این مورد مبتلا شدند که این خود نکته غم‌باری است و خود پزشکان مضرات این مورد را می‌دانند و جای سئوال است که چرا اقدام به خوردن مشروب کردند.

مدرسی ادامه داد: دشمن در تمام اقشار ما به‌ویژه قشر تحصیل کرده نفوذ کرده است و این عادی شدن خوردن مشروب باید مورد توجه وزارت بهداشت و مسئولان جامعه پزشکی قرار گیرد و نظارت و پالایش در این زمینه صورت گیرد و با متخلفان برخورد شود.

کد خبر 849043 برچسب‌ها ائمه جمعه - امام جمعه خبر ویژه انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم پزشکی

دیگر خبرها

  • انتقاد یک امام جمعه از مشروب‌خوری برخی پزشکان ایرانی
  • یورش پلیس آمریکا برای سرکوب و بازداشت دانشجویان دانشگاه لس‌ آنجلس
  • ورود دانشجویان عمره گزار به مدینه
  • برگزاری آزمون ورود دختران به دوره مامایی در افغانستان
  • برگزاری آزمون ورود دختران به دوره مامایی در شمال افغانستان
  • صادارت۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ از مرز دوغارون شهرستان تایباد به افغانستان
  • مهر تأیید وزارت کشور بر قانونی بودن ورود واگن‌های چینی
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • ۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ به افغانستان صادر شد
  • ورود نردبانی پلیس به ساختمان دانشگاه کلمبیا + فیلم