Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@22:55:50 GMT

تاثیر جدید رونالدو؛ این‌بار روی اولدترافورد (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۴۹۱۶

تصویر کریستیانو رونالدو به ورودی اولترافورد اضافه شد.

به گزارش "ورزش سه"، شاید در ابتدای نقل و انتقالات تابستانی هیچ کدام از هواداران منچستریونایتد فکرش را هم نمی کردند که بازیکن محبوب شان یعنی کریستیانو رونالدو در فصل 22-2021 برای شیاطین سرخ به میدان برود اما برنده پنج باره توپ طلا بعد از این که خواهان جدایی از یوونتوس شد، به اولدترافورد بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قرار بود کریستیانو رونالدو بعد از پایان بازی های ملی به اردوی منچستر یونایتد ملحق شود اما کارت زردی که این فوق ستاره پرتغالی در دیدار برابر ایرلند دریافت کرد باعث محرومیت او شد و به همین خاطر فدراسیون فوتبال پرتغال اعلام کرد که رونالدو مشکلی برای ترک اردو ندارد و او هم راهی منچستر شد و دیروز اولین تمرین خود را با این تیم انجام داد.

 

بازگشت رونالدو به طور کلی هیجان زیادی در بین هواداران منچستریونایتد به وجود آورده است. هجوم هواداران این تیم برای تهیه بلیط دیدار روز شنبه این تیم مقابل نیوکاسل نیز کاملاً گواه این مسئله بود. در همین ارتباط اکنون یک اتفاق قابل توجه دیگر در مورد رونالدو و منچستر یونایتد رخ داده و تصویر این فوق ستاره پرتغالی به ورودی ورزشگاه اولدترافورد اضافه شده است.

 

 

منچستر یونایتد کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد کریستیانو رونالدو کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۴۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به بهانه تقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ گل های کریستیانو رونالدو در آلیانز آرنا / فیلم

صفحه لیگ قهرمانان اروپا با استفاده از آهنگ گل یخ کوروش یغمایی، به بهانه تقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید در نیمه نهایی مسابقات ویدیویی از گل های کریستیانو رونالدو در آلیانز آرنا را منتشر کرده است.

دانلود (2.3MB)

دیگر خبرها

  • رونالدو النصر را به فینال جام حذفی عربستان رساند
  • رونالدو دبل کرد و النصر فینالیست شد
  • گل دوم کریستیانو رونالدو به الخلیج (النصر 3-0 الخلیج)
  • گلزنی سادیو مانه از روی نقطه پنالتی در حضور کریستیانو رونالدو (النصر 2-0 الخلیج)
  • گل والی زیبای کریستیانو رونالدو به الخلیج (النصر 1-0 الخلیج)
  • به بهانه تقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ گل های کریستیانو رونالدو در آلیانز آرنا / فیلم
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است