Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:53:09 GMT

اعزام ۵۵۰۰ دستگاه ناوگان باری از لرستان به بندر امام

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۴۹۳۷

اعزام ۵۵۰۰ دستگاه ناوگان باری از لرستان به بندر امام

ایسنا/لرستان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از اعزام ۵۵۵۱ دستگاه ناوگان باری از استان به بندر امام خمینی (ره) خبر داد.

عباس شرفی اظهار کرد: از زمان اعلام سازمان راهداری مبنی بر ساماندهی اعزام ناوگان برای حمل کالاهای اساسی از مبدأ بندر امام خمینی (ره) در ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ تا مورخ ۱۳ شهریورماه، ۵۵۵۱ دستگاه ناوگان باری از استان لرستان به بندر امام اعزام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اعزام ۹۷ دستگاه از این ناوگان در روزهای ۱۲ و ۱۳ شهریورماه صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و افزایش آمار مبتلایان، تلاش جهادی رانندگان، فعالان بخش حمل‌ونقل کالا و تیم‌های نظارتی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در اعزام ناوگان و تخلیه کالاهای اساسی شایسته قدردانی است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان تصریح کرد: در مقطعی از زمان بنا به اقتضای شرایط، ضرورت تسریع در امر تخلیه کالاهای اساسی و تسهیل در روند رساندن اقلام مورد نیاز و نهاده‌های دامی به دست مصرف‌کنندگان، علاوه بر حضور فعال رانندگان، شرکت‌ها و مؤسسات حمل‌ونقل کالا، در سه مرحله نیز ناوگان ملکی این اداره‌کل به کمک بخش حمل‌ونقل آمد و نسبت به جابجایی بخشی از کالاهای مذکور اقدام کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بندر امام خمینی راهداری لرستان حمل و نقل سازمان راهداری استان لرستان بندر امام بندر امام حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۴۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار در اصفهان

همزمان با دومین روز از دومین نمایشگاه ملی حمل‌ونقل دانش بنیان در محل دانشگاه صنعتی اصفهان از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون‌شهری در اصفهان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شهرداری اصفهان در حوزه حمل‌ونقل بار پیشرو در کشور است و این سازمان اقدامات قابل توجهی در این حوزه در شهر اصفهان انجام داده و اقدامات ویژه ای در دستور کار خود دارد.

دومین رویداد ملی و نمایشگاه حمل‌ونقل دانش بنیان از روز گذشته در محل دانشگاه صنعتی اصفهان در حال برگزاری است.

برای برای نخستین‌بار در کشور امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون‌شهری در اصفهان رونمایی شد.

کد خبر 749815

دیگر خبرها

  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری، اساسی ترین مسئله شوراها
  • تداوم بارندگی در لرستان/ ریزش کوه در محور «پای آستان»
  • نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک سنندج
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار در اصفهان
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • اعلام لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی
  • جا به جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین
  • جابه‌جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل‌ونقل در خراسان شمالی
  • لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی اعلام شد
  • تولید اتوبوس ناوگان حمل ونقل عمومی در سال گذشته زیر ۱۰۰۰ دستگاه بود