Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@23:52:31 GMT

دپوی بیش از نیم تن مواد مخدر در یک منزل

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۵۰۰۰

دپوی بیش از نیم تن مواد مخدر در یک منزل

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ عبدالعلی روانبخش، جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از دپوی یک محموله سنگین مواد افیونی در یک منزل در یکی از نقاط شهر کرمان مطلع شدند و در این رابطه پایش نامحسوس مکان مورد نظر و دیگر اقدامات پلیسی برای کشف این محموله را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در همین راستا ماموران با تکمیل اقدامات اطلاعاتی از وجود ۲ محموله سنگین تریاک و حشیش در این منزل اطمینان حاصل کردند، اما بنا به پایش‌های نامحسوس و شبانه روزی این منزل مشخص شد فرد یا افراد خاصی به آن تردد ندارند که این مورد نشان از خالی از سکنه بودن آن می‌داد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان ادامه داد: از اینرو ماموران با هماهنگی قضائی وارد این منزل شدند و در بازرسی از چند اتاق آن ۵۷۸ کیلو مواد افیونی شامل ۳۱۵ کیلو تریاک و ۲۶۳ کیلو حشیش کشف کردند که اقدامات بعدی برای شناسایی و دستگیری افراد دخیل و قاچاقچیان ناکام مانده از انتقال این حجم سنگین مواد خانمانسوز در دست انجام است.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۵۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سید محمود میرفیضی گفت: مأموران کلانتری ۱۵ احمدآباد آبادان با انجام کار اطلاعاتی یک قاچاقچی مواد مخدر را در این شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و ۷۴ کیلوگرم حشیش از او کشف کنند.
 او از مردم خواست در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و به منظور ضربه زدن به سوداگران مرگ، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی به شماره ۱۱۰ اطلاع دهند تا پلیس در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۵ کیلو تریاک در ایستگاه شهید مدنی
  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم
  • انتقال ۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون ناکام ماند
  • ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه در نرماشیر
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان