Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@15:54:33 GMT

اسیران فلسطینی چند بند زندان رامون را به آتش کشیدند

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۵۰۵۲

اسیران فلسطینی چند بند زندان رامون را به آتش کشیدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که اسرای فلسطینی چند زندان «رامون» در صحرای النقب را به آتش کشیده‌اند.

براساس این گزارش؛ اسرای فلسطینی چند سلول را در بند چهارم و پنجم زندان رامون تا این لحظه به آتش کشیده‌اند.

سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) در بیانیه‌ای اعلام کرد که خود را برای ناآرامی در دیگر زندان‌ها آماده می‌کند و امکان بالایی وجود دارد که تحرکاتی مشابه در دیگر زندان‌های فلسطین اشغالی رخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لحظاتی قبل، اسرای فلسطینی در زندان نقب در واکنش به اقدامات سرکوبگرایانه رژیم صهیونیستی علیه خود هفت سلول در بند ششم این زندان را به آتش کشیدند.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که سازمان زندان های صهیونیستی به منظور اطفای حریق و سرکوب اسرا شماری بیشتر از نیروهای ویژه را فراخوانده است.

انجمن اسرای «واعد» در این خصوص خبر داده است که اسرای تمام زندان‌های فلسطین اشغالی تصمیم گرفته‌اند به هیچ دستورالعملی در خصوص انتقال و متفرق کردنشان عمل نکنند و به هر قیمتی که شده، در برابر اقدامات نیروهای امنیتی بایستند.

پیش از این، اسرای جنبش جهاد اسلامی فلسطین هشدار داده بودند که چنانچه مقامات زندان‌ها، آن‌ها را به مکان دیگری منتقل کنند، سلول‌ها را به آتش خواهند کشید.

اقدامات نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی پس از آن علیه اسرای فلسطینی صورت می‌گیرد که روز دوشنبه هفته جاری (۱۵ شهریور)، شش اسیر فلسطینی موفق شدند از زندان فوق امنیتی جلبوع در شمال فلسطین اشغالی فرار کنند.

کد خبر 5300344

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی اسیران فلسطینی افغانستان ایالات متحده امریکا عراق طالبان رژیم صهیونیستی طالبان افغانستان فلسطین روسیه پنجشیر لبنان ترکیه سوریه عربستان سعودی ایران رژیم صهیونیستی اسرای فلسطینی زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۵۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع فلسطینی از حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند.

این منابع بیان کردند که صدای انفجارهایی در ایلات شنیده می شود.

همچنین رسانه های رژیم صهیونیستی از فعال شدن سامانه پدافندی رژیم صهیونیستی در ایلات خبر داده و اعلام کردند: یکی از مناطق شهر ایلات در جنوب شاهد رهگیری یک هدف ناشناس در آسمان بوده است.

جزئیات بیشتری مخابره نشده است.

کد خبر 6094440

دیگر خبرها

  • حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی
  • حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی+فیلم
  • حکم دادگاه رژیم صهیونیستی علیه خواهر هنیه
  • بازداشت ۵۱۰۰ کارگر فلسطینی به دست اشغالگران صهیونیست
  • درگیری لفظی میان لاپید و وزیر شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • الاخبار فاش کرد: جزئیات پیشنهاد رژیم صهیونیستی به حماس
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه نتانیاهو و ادامه جنگ غزه
  • تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان همچنان ادامه دارد
  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند