Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@18:28:57 GMT

اعتماد عمومی با آشنایی و رعایت حقوق شهروندی محقق می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۵۰۹۹

اعتماد عمومی با آشنایی و رعایت حقوق شهروندی محقق می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی عصر چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی ساوه با اشاره به ضرورت رعایت حقوق شهروندی گفت: اعتماد عمومی مهمترین سرمایه و نیاز کشور است و این مهم در سایه رعایت حقوق شهروندی و اعتماد عمومی محقق می‌شود.

وی افزود: عدم آشنایی مردم با حقوق شهروندی زمینه ساز بروز آسیب‌های جدی خواهد شد باید اقداماتی در جهت آشنایی بیشتر مردم با حقوق شهروندی صورت گیرد و بحث حقوق شهروندی در حوزه فرهنگی، سیاسی، قضائی تعریف می‌شود که همه آنها با آموزش محقق می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ساوه تصریح کرد: بحث ارتقا محتوای معنوی، مذهبی، رفتار اجتماعی و ورزشی برای مهد کودک‌ها و بحث و بررسی در خصوص آموزش و رعایت حقوق شهروندی از مصوبات امروز جلسه شورای فرهنگ عمومی است و کودکان سرمایه‌های آینده هستند. در دوران مهدکودک بهترین فرصت برای آموزش و تربیت صحیح است بنابراین توجه به کیفیت و محتوای آموزشی در این دوران ضروری است.

حسینی بیان کرد: علاوه بر توجه به محتوای آموزشی، برگزاری دوره‌های آموزشی برای مربیان مهدکودک ضروری بوده تا با آموزش‌های مؤثر و در سایه نظارت دقیق شاهد تربیت نسلی توانمند باشیم.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: شورای فرهنگ عمومی فقط جنبه مشورتی ندارد بلکه یک شورای سیاستگذاری در حوزه فرهنگ بوده و مصوبات آن لازم الاجراست و باید سیاست گذاری‌های فرهنگی با توجه به رویکردی که این شورا تبیین می‌کند، تنظیم و اجرا شوند.

وی افزود: تحولات افغانستان و برخی کشورهای دیگر را می‌بینیم باید به ۸ سال دفاع مقدس خود افتخار کنیم که در طول ۸ سال تمام کشورهای استعماری در برابر ما ایستادند نه تنها تسلیم نشدیم بلکه از ملیت‌های مختلف اسیر داشتیم.

امام جمعه ساوه گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی در حوزه کرونا صورت گرفته و در حال انجام است باید واکسیناسیون عمومی صورت بگیرد که شاهد تعطیلی صنوف نباشیم.

کد خبر 5300348

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی سيد ابراهيم حسيني ساوه حقوق شهروندی ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان واکسیناسیون کرمانشاه تعاونی اردبیل واکسیناسیون کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا ایلام خراسان رضوی رعایت حقوق شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۵۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رئیس‌جمهور و رئیس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، در حکمی عاطفه خادمی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

انتخاب عاطفه خادمی، بر اساس ماده واحده تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی در جلسه اسفند سال گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی و نیز بر اساس مصوبه بهمن ۱۴۰۲ شورای معین این شورا به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسید.

پیش از این سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور بود.

دیگر خبرها

  • انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • تغییر نام جزیره ابوموسی
  • تغییر نام جزیره ابوموسی!
  • هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد
  • تکریم مقام معلم به یک فرهنگ و خیزش عمومی تبدیل شود
  • برگزاری هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی