Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@20:48:00 GMT

کشته شدن دستکم ۴ عضو «پ.ک.ک» توسط ارتش ترکیه

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۵۱۴۴

کشته شدن دستکم ۴ عضو «پ.ک.ک» توسط ارتش ترکیه

ه گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، وزارت دفاع ترکیه از کشته شدن دستکم ۴ عضو گروه جدایی طلب «پ.ک.ک» در درگیری با نیروهای این کشور در شمال سوریه خبر داد.

بر اساس این گزارش، وزارت دفاع ترکیه با انتشار بیانیه ای در رسانه‌های اجتماعی اعلام کرد که ۴ تروریست پ.ک.ک که قصد حمله به منطقه عملیاتی «چشمه صلح» در شمال سوریه را داشتند، توسط نیروهای نظامی این کشور از پای درآمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه صادر شده از سوی وزارت دفاع ترکیه آمده است: ۴ نفر از عناصر تروریستی پ ک ک که درصدد حمله در منطقه چشمه صلح بودند، با موفقیت سرنگون شدند. به این ترتیب شمار تروریست‌های به هلاکت رسیده به ۱۷ نفر افزایش یافت.

این در حالیست که نیروهای نظامی سوریه سالهاست به بهانه مبارزه با کُردهای جدایی طلب در شمال سوریه، به صورت غیرقانونی وارد خاک این کشور شده و مقررات مرزی بین المللی را نقض کرده است؛ موضوعی که دولت ترکیه مدعی است تنها برای دفاع از منافع و امنیت ملی خود دست به این اقدام زده و عملیات نظامی خود در خاک سوریه را به معنی تجاوز تلقی نمیکند!

کد خبر 5300340

منبع: مهر

کلیدواژه: ترکیه ارتش ترکیه سوریه افغانستان ایالات متحده امریکا عراق طالبان رژیم صهیونیستی فلسطین طالبان افغانستان روسیه پنجشیر لبنان ترکیه سوریه عربستان سعودی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۵۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن ۳۲ عنصر پ ک ک در شمال عراق توسط ترکیه

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از آنکارا، وزارت دفاع ملی ترکیه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد در پی عملیات پهپادی نیرو‌های مسلح ترکیه در شمال عراق ۳۲ عنصر گروهک تجزیه طلب پ ک ک از پای در آمدند.
بنا بر این اطلاعیه، عملیات فوق در مناطق هفتنین، گارا، هاکورک و منطقه عملیاتی پنجه قفل در شمال عراق صورت گرفته است.
در این اطلاعیه آمده عملیات علیه گروه‌های تروریستی تا ازپای درآمدن آخرین تروریست با قاطعیت ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • ادامه پیشروی های گسترده ارتش روسیه با تصرف یک شهر دیگر
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • روسیه وزیر دفاع سابق اوکراین را تحت تعقیب قرار داد
  • کشته شدن ۳۲ عنصر پ ک ک در شمال عراق توسط ترکیه
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روسها
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق