Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امیررضا زارعی در خصوص خبر بازداشت رئیس هیئت دو و میدانی طرقبه و شاندیز گفت: بازداشت رئیس هیئت دوومیدانی شهرستان اصلاً صحت ندارد، ولی مطلبی که مطرح‌شده با این محتوا که از تابستان امسال تمرین ورزشی مختلط در این مجموعه انجام‌شده به خاطر موضوع کرونا از خرداد، تیر و مرداد کلاً مجموعه ورزشی تعطیل بوده است و اصلاً بحث تابستان که این اتفاق افتاده نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به طرح این موضوع که مربی آقا در مجموعه روباز و پیست دوومیدانی طرقبه با خانم‌ها تمرین داشته است، افزود: به مربیانی که این کار را انجام داده‌اند تذکرات لازم داده‌ شده است، ولی، چون رعایت نکرده بودند آن‌ها را خواستند و تعهدات از آن‌ها گرفته‌شده که این موارد دیگر تکرار نشود.

رئیس اداره ورزش و جوانان طرقبه و شاندیز با اذعان به اینکه موضوع بازداشت رئیس هیئت دو و میدانی شهرستان اصلاً صحت ندارد و این همکار ما در مسئولیت خود در حال انجام‌وظیفه است، ادامه داد: آن افرادی که با عنوان مربی بودند و کسانی که دست‌اندرکار این موضوع بودند امروز خواسته شدند و تعهداتی که نیاز بوده از آن‌ها گرفته‌شده که دیگر این موارد تکرار نشود.

زارعی با اشاره به اینکه اکثر کسانی که در پیست دوومیدانی مجموعه ورزشی طرقبه تمرین ورزشی دارند غیر بومی شهرستان هستند که از مشهد می‌آیند، بیان کرد: برای تمامی اعضای خانم و آقای هیئت دوومیدانی شهرستان کارت صادر شده است و زمان و تمرینات آن‌ها نیز مشخص است.

بیشتر بخوانید

تمرین مختلط ورزشکاران باعث بازداشت رئیس هیئت دو و میدانی طرقبه و شاندیز شد

او تصریح کرد: متأسفانه ورزشکارانی که از مشهد به این مجموعه ورزشی طرقبه در این چند ماه اخیر می‌آیند به خاطر کرونا و مصوبه ستاد کرونای استان است که اماکن ورزشی تعطیل بودند و این افراد به مجموعه ورزشی آزادی و پیست دوومیدانی طرقبه برای تمرین آمدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان طرقبه و شاندیز با بیان اینکه طبق هماهنگی‌هایی که با هیئت دو و میدانی استان انجام‌شده است این مورد را خواسته‌ایم که به‌هیچ‌عنوان اجازه ورود و تمرین را به غیربومی‌های شهرستان ندهند و فقط افراد شهرستان در مجموعه ورزشی تمرین کنند، تاکید کرد: موضوع بازداشت رئیس هیئت دو و میدانی شهرستان صحت ندارد و رئیس هیئت دو و میدانی طرقبه شاندیز از مدیران شهرستان است که در بحث هیئت‌های دو و میدانی کمک می‌کنند و باید به این موارد رسیدگی شود و با پیگیری‌های مسئولان این موضوع حل شود.

زارعی اظهار کرد: با هماهنگی مقام قضایی یکی دو نفر از مربیانی که تمرینات داشته‌اند خواسته شدند و تعهداتی که باید از آن‌ها اخذشده و این موضوع فردا در دستور کارداریم که با هماهنگی مقام قضایی انجام شود.

منبع: فارس

انتهای پیام//ف. ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هیئت دو و میدانی اداره کل ورزش و جوانان مجموعه ورزشی میدانی شهرستان طرقبه و شاندیز مجموعه ورزشی صحت ندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۵۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست فوق العاده هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار شد. این نشست به ریاست نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رئیس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

تاریخ پیشنهادی هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای انتخابات ۳۰ خرداد ماه است. بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز (داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمن‌های ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • تعیین حریم مشهد با طرقبه شاندیز در انتظار ابلاغ وزارت کشور