Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – طبق اعلام یورواسپورت، چلسی همچنان به دنبال جود بلینگهام بازیکن بورسیا دورتموند و تا حدودی چوآمنی بازیکن موناکو است.

بلینگهام در جولای ۲۰۲۰ به دورتموند پیوست و تا سال ۲۰۲۵ با این باشگاه قرارداد دارد. این هافبک میانی ۱۸ ساله است. بوروسیا دورتموند جولای ۲۰۲۰ برای جذب بلینگهام ۲۳ میلیون یورو به بیرمنگام پرداخت کرد، در حالی ارزش این بازیکن ۱۷ ساله ۱۱ میلیون یورو بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک سال بعد این ارزش به ۵۵ میلیون یورو افزایش یافته و بلینگهام به تیم ملی انگلیس نیز دعوت شده است.

طبق ادعای تایمز، او تابستان سال بعد به جدایی و بازگشت به انگلیس فکر می‌کند. دورتموند برای فروش بلینگهام ۹۳ میلیون یورو می‌خواهد.

قرمز‌ها امسال برای جانشینی جورجینیو واینالدوم بازیکنی جذب نکردند، ولی یورگن کلوپ معتقد است بلینگهام تابستان بعد بهترین جانشین برای هافبک هلندی خواهد بود که امسال راهی پی اس جی شد.

بلینگهام در ۳۲ بازی فصل گذشته توانست دو گل برای زنبور‌ها به ثمر برساند و امسال نقشی کلیدی‌تر نیز خواهد داشت. بیشتر بخوانید: جدایی کاپیتان میلان در زمستان

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۵۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمد صلاح بهترین گلزن تاریخ باشگاه لیورپول و نزد هواداران از جایگاه خاصی برخوردار است. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه انگلیسی است. صلاح تابستان سال قبل تا آستانه جدایی از لیورپول پیش رفت. الاتحاد عربستان سخت به دنبال جذب ستاره مصری لیورپول بود و پیشنهاد وسوسه‌انگیزی را به او ارائه داد اما مخالفت یورگن کلوپ باعث شد صلاح در نهایت در لیورپول باقی بماند.

بیشتر بخوانید: رافت: تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد

شبکه HTIC انگلیس اعلام کرد مایکل ادواردز، مدیر اجرایی باشگاه لیورپول، پس از حاشیه‌سازی اخیر محمد صلاح و درگیری لفظی‌اش با یورگن کلوپ، با جدایی این بازیکن در تابستان پیش رو و حضورش در لیگ عربستان اعلام موافقت کرده است و به این ترتیب باید منتظر حضور این فوق ستاره مصری در لیگ حرفه‌ای عربستان بود.

در این گزارش شبکه انگلیسی آمده است یک تیم عربستانی پیشنهاد دستمزد هفتگی سه میلیون پوندی را به صلاح داده که بالاتر از حقوق کریستیانو رونالدو در النصر است.

صلاح تا ژوئن ۲۰۲۵ با لیورپول قرارداد دارد و باشگاه انگلیسی برای فروش این بازیکن ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون پوند طلب خواهد کرد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1228877 برچسب‌ها لیورپول

دیگر خبرها

  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴
  • اختلاف نظر بین بلینگام و شوامنی؛ اریک دایر بهتر است یا دایو اوپامکانو؟
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!
  • دلیل غیبت بهترین داور زن در یورو: حسودی مردان!