Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@16:54:59 GMT

شهادت یک مامور ناجا در استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۶۰۱۷

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: ستوان سوم " مهدی معماری" از کارکنان نیروی انتظامی خمین عصر امروز در حین ماموریت به شهادت رسید.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود خلجی افزود: عصر روز جاری با امداد خواهی یکی از روستائیان از پلیس در خصوص مزاحمت های یکی از اعضای خانواده شان که اعتیاد شدیدی به مواد مخدر دارد، تیمی از عوامل گشت پاسگاه انتظامی دهنو شهرستان، جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با حضور تیم گشت انتظامی در محل، فرد مزاحم که در اتاقی مخفی شده بود، به سمت ماموران انتظامی شلیک می‌کند که یکی از کارکنان انتظامی شهرستان خمین، بنام ستوان سوم "مهدی معماری" به شدت مصدوم و دقایقی بعد از انتقال به بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل می‌آید.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: فرد ضارب نیز بلافاصله دستگیر و یک‌ قبضه سلاح شکاری نیز از او کشف شد.

سرهنگ خلجی ادامه داد: این شهید بزرگوار ۳۶ ساله و اهل شهرستان خمین است که از او ۲ فرزند دختر ۹ و سه ساله به یادگار مانده است.

وی اضافه کرد: زمان و چگونگی برگزاری مراسم تشییع این شهید بزرگوار متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۶۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش

مستند «مسئله حجاب» امشب همزمان با سالگرد شهادت استاد مطهری روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا،مستند «مسئله حجاب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا آزادخاطر همزمان با سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری، امشب_سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ ساعت ۱۸:۴۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این مستند محصول مشترک موسسه اندیشه شهید آوینی و شبکه یک سیما است که تلاش دارد ضمن بازخوانی دیدگاه‌های شهید مطهری نسبت به مقوله حجاب، نسبت آن با چالش‌های امروز جامعه ایرانی را نیز به تصویر بکشد.

مستند «مسئله حجاب» روایتگر چالش‌های مرتبط بــا نقش زنان در جامعه ایرانی طی دهه‌های گذشـته است.

استاد شهید مرتضی مطهری از اسلام‌شناسان و متفکران برجسته شیعه بود که در شامگاه روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۵۸ پس از پایان جلسه درس، در خیابان امین‌الدوله هدف گلوله یکی از افراد گروه فرقان قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان طرفه به شهادت رسید.

کد خبر 749415

دیگر خبرها

  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • زنگ سپاس معلم در مدارس بهاباد نواخته شد
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • کشف اشیاء عتیقه‌ چند هزار ساله در چالوس
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم