Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام گفت: انقلابی بودن، آگاه به مشکلات مردم و در کنار مردم بودن قطعا از مهم‌ترین ملاک های انتخاب استاندار گیلان است.

محمدرضا احمدی سنگری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انقلابی بودن، آگاه به مشکلات مردم و در کنار مردم بودن قطعا از مهم‌ترین ملاک های انتخاب استاندار است و در تلاشیم تا در انتخاب استاندار آینده گیلان این مهم مورد توجه ویژه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به برخی از مشکلات و چالش‌ها در سطح استان گیلان گفت: راهکار برون رفت از این معضلات انتخاب مدیران انقلابی، مومن، متعهد، متخصص و شایسته است که همتراز با شاخص های گام دوم انقلاب باشند.

وی خطاب به نیروهای انقلابی و مردم ولایت مدار گیلان تصریح کرد: گیلان تشنه استاندار انقلابی، جهادی و مسلط به مشکلات استان است تا با تلاش بی وقفه و روحیه جهادی مشکلات گیلان را حل کند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اینکه استاندار باید دلسوز، جهادی، فسادستیز و خدمتگزار به مردم باشد افزود: سوابق اجرایی و عملکردی بسیار حائز اهمیت است و مجمع نمایندگان و نماینده ولی فقیه در استان برای تحقق این امر لحظه ای درنگ نخواهیم کرد.

وی با انتقاد از کمبود تعداد مراکز واکسیناسیون در سطح شهرستان رشت عنوان کرد: نباید مردم در صف های طولانی در انتظار واکسن باشند.

احمدی، با انتقاد از مسئولین استان برای برطرف کردن مشکل کمبود واکسن برکت در گیلان گفت: دوز دوم واکسن برکت در مراکز موجود نیست که موجب نارضایتی و نگرانی مردم شده است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس ادامه داد: اگرچه گلایه‌ از صف‌های شلوغ و برخی بی‌نظمی‌ها در یک هفته اخیر کمی کاهش داشته است، اما کماکان ایجاد تجمع در برخی مراکز تجمیعی واکسیناسیون ادامه دارد و این موضوع منجر به ایجاد نگرانی از ابتلا به ویروس دلتا را دامن می زند.

وی با اشاره به بازدید اخیر خود از مراکز بهداشتی و درمانی  و مراکز تست کرونا با تاکید بر رسیدگی به کادر درمان و توجه بیشتر به آنها خاطرنشان کرد: این مراکز با کمبود کیت های تشخیص کرونا و تجهیزات پزشکی مواجه هستند که مسئولین باید توجه ویژه ای برای تامین آن داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس واکسن کرونا انتخاب استاندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۶۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهر انگیزظهر سه شنبه در بازدید از مرکز نگهداری معلولان بهزیستی بوشهر گفت: یکی از مواردی که این مجموعه دچار مشکل بود نیاز به احداث آشپزخانه جدید با امکانات کامل بود که در این خصوص تقاضا می شود مسئولان و خیرین در صدد حل این مشکل باشند و این را مد نظر قرار دهند

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: یکی از مواردی که این مجموعه دچار کمبود است نداشتن گاز لوله کشی است که از مدیر عامل شرکت گاز استان تقاضا می شود این مسأله را مورد بررسی قرار دهد و در صدد حل این مشکل نیز برآیند و به این مجموعه کمک کند.

وی افزود: در بازدید قبل این مجموعه بلحاظ آب مصرفی دچار مشکل بودند که این مشکل حل شده و از کسانی که در این راستا کمک کردند تقدیر میکنم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: این مجموعه در تهیه اقلامی مثل پوشاک و مایحتاج غذایی دچار کمبود هایی است که نیاز است از ظرفیت مردم و خیرین در جهت یاری رساندن به این مجموعه کمک گرفت

. مهر انگیز خطاب به مسئولین این مجموعه گفت: هر مشکل و کمبودی در این مجموعه باشد به دادستانی اعلام شود تا در این خصوص حمایت های لازم صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در این بازدید پیرامون موارد دیگری نیز که مطرح شد توصیه های لازم به مسئولان این مجموعه ارایه کرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در بازدید از قسمت های مختلف مرکز نگهداری معلولان بوشهر ضمن تشکراز زحمات و تلاش های مسئولان و کارکنان این مجموعه از نزدیک در جریان کمبود ها و مشکلات این مجموعه قرار گرفت.

مهر انگیز از تک تک افراد معلول این مجموعه دیدار و با آنها گفتگو کرد و از مسئولان در جریان وضعیت آنها قرار گرفت.

کد خبر 6093075

دیگر خبرها

  • وقتی مصاف حق و باطل ملاک تنفر و محبوبیت در جهان می‌شود
  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • ۳۰ معلم نمونه استان سمنان تقدیر می‌شوند
  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است