Web Analytics Made Easy - Statcounter

 جواد رفیعی جانشین مرزبانی استان سیستان و بلوچستان   در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در راستای کنترل و مراقبت از مرز‌ها و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران این فرماندهی از فعالیت باند قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی اسفندک شهرستان سراوان مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیر‌های احتمالی تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور مشخص گردید و مرزداران دلاور هنگ مرزی سراوان در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند کمین منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: سوداگران مرگ زمانی که خود را در کمین و محاصره مرزداران دیدند به سمت مامورین تیراندازی کرده که مرزداران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی می‌کنند، در نهایت پس از درگیری مسلحانه سنگین، با توجه به اتخاذ تاکتیک‌های عملیاتی مناسب از طرف مرزداران، سوداگران مرگ که عرصه را بر خود تنگ می‌دیدند با برجا محموله موادمخدر به سمت خاک کشور همسایه متواری شدند.

رفیعی خاطر نشان کرد: مرزداران در این عملیات موفق شدند مقدار ۳۶۰ موادمخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

وی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان پرونده در دستور کار قرار دارد افزود: تلاش مرزبانان جهت مبارزه با اشرار، قاچاقچیان و اخلالگران اقتصادی با قوت و بیش از پیش ادامه خواهد داشت و اجازه نمی‌دهند قاچاقچیان به راحتی نقشه‌های شوم خود را عملی کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف مواد مخدر درگیری مسلحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۶۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سیستان و بلوچستان به علت داشتن شمار بالای بیماران تالاسمی و هموفیلی نیاز به فرآورده‌های خونی فراوانی دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان و بلوچستان
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان