Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@11:37:49 GMT

حمله پهپادی نیرو‌های یمنی به خمیس مشیط

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۶۷۳۰

حمله پهپادی نیرو‌های یمنی به خمیس مشیط

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه العربیه سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی ضمن اعلام حمله پهپادی نیرو‌های یمنی به خمیس مشیط، اظهار کرد: ۲ فروند پهپاد انفجاری از سوی نیرو‌های یمن به «خمیس مشیط» واقع در جنوب عربستان سعودی شلیک شده است.

وی همانند همیشه مدعی شده است که ائتلاف سعودی توانسته این پهپاد‌ها را پیش از منهدم شدن، رهگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه الجزیره نیز به نقل از سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی نوشت: ما اقدامات لازم را بمنظور حفاظت از خود مطابق با قوانین بین‌المللی را انجام می‌دهیم.

چندی پیش نیز سخنگوی ائتلاف سعودی از شلیک چند فروند موشک بالستیک از سوی نیرو‌های یمنی به مناطق در جنوبی و شرقی عربستان سعودی خبر داد که پس از انتشار این اخبار، یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن این عملیات را موازنه بازدارندگی هفتم نامگذاری و اعلام کرد که؛ در این عملیات، تأسیسات حیاتی و مراکز نظامی عربستان سعودی با پهپاد «صماد ۳» و موشک هدف قرار گرفته شد.

وی اعلام کرد: همچنین تاسیسات آرامکو در مناطق جده، جیزان و نجران را با ۵ موشک بالستیک بدر و دو پهپاد صماد ۳ به دقت هدف قرار دادیم.

پیش از این انگلیس نیز حمله انصارالله یمن علیه ائتلاف سعودی را محکوم کرده بود.

وزارت امورخارجه انگلیس با انتشار بیانیه‌ای به شهروندان خود نسبت به سفر به برخی کشور‌های عربی از جمله عربستان سعودی و یمن هشدار داد.

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا نیز حمله موشکی نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به خاک عربستان را بدون اشاره به حملات ائتلاف سعودی محکوم کرد.

وی در این راستا اعلام کرد: از نیرو‌های انصارالله می‌خواهیم تا هرچه سریع‌تر با آتش بس جامع و فوری موافقت کنند.

بلینکن تاکید کرد: نیرو‌های حوثی باید بمنظور حل و فصل دیپلماتیک و همچنین پایان بخشیدن به درگیری‌ها در چارجوب مذاکرات سازمان ملل نهایت تلاش خود را انجام دهند.

سخنگوی انصارالله یمن نیز با اشاره به تجاوزات ائتلاف سعودی و تداوم آن تاکید کرده است که، همانطور که ائتلاف سعودی به تجاوز و محاصره اصرار دارد، ملت یمن نیز به دفاع از خود ادامه می‌دهد و این یک عملیات مشروع است که پایان نمی‌پذیرد.

در حال تکمیل/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یمن ائتلاف سعودی عربستان سعودی ائتلاف سعودی نیرو های یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۶۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حمله پهپادی یمن به کشتی سیکلادیس

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) حمله پهپادی یمن به کشتی سیکلادیس
  • سیل شدید در شمال مکه مکرمه
  • هر پایگاه یا سرزمینی که از آن به یمن حمله شود، هدف قرار می‌گیرد
  • عربستان و اسرائیل سازش می‌کنند؟
  • محمد علی الحوثی: با آتش بازی نکنید
  • (ویدئو) سیل وحشتناک در عربستان سعودی همه را ترساند
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • عربستان برای حمایت از اسرائیل ائتلاف عربی تشکیل می‌دهد
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد