Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@09:00:33 GMT

نجات معجزه آسای کودک اوتیسمی مفقود شده در جنگل+ فیلم

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۶۸۵۴

نجات معجزه آسای کودک اوتیسمی مفقود شده در جنگل+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پسر سه ساله استرالیایی بیماری که به مدت سه روز در یک جنگل مفقود شده بود سرانجام زنده پیدا شد. «آنتونی ایلفالاک»، مبتلا به اوتیسم روز جمعه از مقابل خانه شان در هانتر ولی واقع در ایالت نیوساوت ولز مفقود شده بود.

پس از یک عملیات جستجو گسترده سرانجام این کودک در فاصله ۵۰۰ متری خانه‌شان در حالی که در حاشیه یک رودخانه حضور داشت، پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ویدئویی که توسط پلیس و از داخل هلی‌کوپتر تهیه و منتشر شده این کودک را در جنگل نشان می‌دهد. در این ویدئو این کودک در حالی که در کنار جریان آب نشسته در حال بازی و نوشیدن آب از رودخانه دیده می‌شود. ماموران نجات بلافاصله پس از اعلام موقعیت مکانی کودک به محل اعزام رفته و او را نجات دادند.

بیشتر بخوانید

زنده ماندن باورنکردنی کودک پس از مفقود شدن در جنگل! +فیلم

سخنگوی اورژانس استرالیا گفت که کودک تنها از ناحیه پا دچار مقداری پارگی شده و حال عمومی او مساعد است. این کودک پس از انجام معاینات اولیه توسط تیم اورژانس هوایی برای آزمایشات بیشتر به بیمارستان منتقل شد. پدر این کودک گفت: «این یک معجزه است. این کودک توسط موریانه‌ها گزیده شده، به زمین افتاده، اما زنده است و  این شگفت انگیز است.» بنا به گفته پدر کودک عملیات جستجو برای یافتن فرزندش، یک روز پس از مفقودی او آغاز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نجات دادن گم شدن مفقود شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۶۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکسته شدن سد در کنیا با ۴۹ کشته و ۱۰۹ زخمی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، وزارت کشور کنیا بامداد امروز دوشنبه (به وقت محلی) اعلام کرد که به دنبال فروریختن سدی در غرب کنیا و قطع یک جاده اصلی، ۴۵ نفر کشته شدند.

بر اساس اعلام این رسانه، در این حادثه همچنین ده ها نفر هم مفقود شدند.

«استفان کارویی» یکی از مقامات پلیس به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت: سد قدیمی «کیجابه» (Kijabe)، واقع در منطقه «مای ماهیو» در منطقه «گریت ریفت ولی» شکاف برداشت و آب به سمت پایین دست آن سرازیر شد.

تصاویر ارسالی رسانه ها نشان می دهند که خودروها در یکی از شلوغ ترین بزرگراه های کنیا در میان گل و لای گیر کرده بودند و امدادگران به مداوای مجروحان پرداختند؛ زیرا آب مناطق وسیعی را زیر آب برده است.

صلیب سرخ کنیا در این خصوص گفت که ۱۰۹ نفر تا کنون در بیمارستان بستری شده اند و ۴۹ نفر هم مفقود شده اند.

تیم‌ های امداد و نجات مشغول جستجو در بین گل و لای برای یافتن بازماندگان هستند.

کد خبر 6092412

دیگر خبرها

  • خواص معجزه‌آسای سیر برای پوست و مو
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • ۷ موجود زنده‌ای که می‌توانند سیارۀ ما را نجات دهند
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • شکسته شدن سد در کنیا با ۴۹ کشته و ۱۰۹ زخمی
  • جسد کودک غرق شده در رودخانه خرسان هنوز پیدا نشده است
  • نجات زاگرس با الگوی ۳ کشور اروپایی | مرگ یک پنجم مساحت جنگل‌های زاگرس | جنگلداری اجتماعی چگونه زاگرس را احیا می کند؟
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • نجات گردشگران مفقود شده در مسیر کوهنوردی پردیس