Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@09:10:43 GMT

کشف یک تن و ۶۲۵ کیلو تریاک از یک لندکروز در جاسک

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۶۸۵۶

کشف یک تن و ۶۲۵ کیلو تریاک از یک لندکروز در جاسک

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری بیان داشت: جان برکفان مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران انتظامی جاسک از فعالیت باند قاچاق موادمخدر در منطقه جاسک مطلع و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، کشف محل اختفای قاچاقچیان و محموله مواد مخدر با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار داشت: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، با کنترل شبانه روزی تحرکات اعضای این باند سرانجام اعضای این باند را که قصد جا به جایی محموله مواد مخدر داشتند شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

وی افزود: تکاوران پلیس جاسک، با هدایت عملیاتی و پشتیبانی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به اجرای هدفمند کمین پرداختند و با اجرای طرح مهار و کنترل و پایش منطقه، خودروی لندکروزر متعلق به قاچاقچیان را مشاهده و بلافاصله فرمان ایست را صادر کردند.

مأموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هدفمند به سمت قاچاقچیان کردند که با توجه به حجم آتش و اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب ماموران، سوداگران مرگ عرصه را به خود تنگ دیده و در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند و با برجا گذاشتن محموله موادمخدر از محل گریختند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه دستگیری سوداگران مرگ در دستور کار قرار دارد، گفت: مأموران موفق شدند در این عملیات، یک تن و 625 کیلوگرم موادمخدر تریاک کشف کنند.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

منبع: فارس

کلیدواژه: جاسک هرمزگان سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان لندکروز مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۶۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن درستی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای مباره با مواد مخدر و در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه افرادی به صورت باند، اقدام به انتقال مواد مخدر به شهرستان "ارومیه" می‌کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های تخصصی و هماهنگی‌های قضائی و رصد مسیرهای تردد، خودروهای مورد استفاده متهمان شناسایی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان ادامه داد: در نهایت با عملیات ضربتی پلیس، خودروی متهمان در مسیر "ارومیه-تبریز" توقیف و در بازرسی از آنها مقدار ۱۲ کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.

سرهنگ درستی با اشاره به اینکه در این خصوص ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۶ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری‌های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با مأموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6097044

دیگر خبرها

  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم
  • ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه در نرماشیر
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم