Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز شما این امکان را دارید تا شرکت‌هایی را که در شهریور ماه استخدام دارند را بررسی کنید و همین امروز برای آنها درخواست دهید! لیست آخرین فرصت های شغلی برای استخدام مهندسین برق در ایران تلنت می‌تواند شما را از جدیدترین آگهی‌های شغلی و استخدامی برق در این ماه باخبر کند و با ارسال رزومه برای آنها فرصت استخدام در شرکت‌های بزرگ ایران را داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه شرکت‌های در شهریور آگهی استخدامی در ایران تلنت منتشر کردند؟

شرکت‌هایی که آگهی‌های استخدامی خود را در ایران تلنت منتشر می‌کنند در میان شرکت‌های معتبر و بزرگ ایران به شمار می‌آیند. به عنوان مثال یکی از بزرگترین شرکت‌های ایران که در حوزه برق و الکترونیک به کاربلدان بازار کار نیاز دارد، ایرانسل است. استخدام در ایرانسل که یک شرکت بزرگ تلکامی ایران است، برای بسیاری از مهندسان برق می‌تواند همان هدف نهایی از کار باشد، چرا که هم امکان پیشرفت برای آنها در این شرکت وجود دارد و هم اینکه در یکی از شرکت‌های بزرگ ایران مشغول به کار شده‌اند. علاوه بر ایرانسل شرکت‌های دیگری نیز در میان آگهی‌های استخدامی شهریور برای مهندسان برق دیده می‌شوند که برخی از آنها عبارت‌اند از:

· گروه تی ال سی · هوآوی · پارس خزر · آریان آسانسور · گروه مپنا

اگر دوست دارید تا شما نیز جزئی از این شرکت‌ها باشید، فرصت را از دست ندهید و همین امروز به ایران تلنت مراجعه کنید و پس از بررسی تمام فرصت‌های شغلی رزومه خود را برای نزدیک‌ترین فرصت شغلی به مهارت خود ارسال کنید.

چگونه برای این فرصت‌های شغلی رزومه ارسال کنیم؟

برای مشاهده آخرین فرصت های شغلی مهندسی برق در ایران تلنت اینجا را کلیک کنید. در اینجا شما می‌توانید طیف وسیعی از شرکت‌ها را مشاهده کنید که برای فرصت‌های شغلی خود در حیطه برق، آگهی‌های شغلی خود را منتشر کرده‌اند. شما با ساخت رزومه در ایران تلنت این شانس را دارید که سریعا و قبل از دیگر افراد برای تمام آنها درخواست همکاری ارسال کنید.

تنوع فرصت‌های شغلی شهریور ماه برای مهندسین برق بسیار زیاد است و در این میان مهندسان برقی که در شاخه‌های مختلف رشته برق تحصیل کردند نیز می‌توانند شغل مناسب خود را پیدا کنند. به عنوان مثال، شرکت‌ها علاوه بر مهندسان برق به افراد تحصیل کرده در رشته‌های مهندسی فرکانس رادیویی، مهندسی پردازش سیگنال، مخابرات، مهندسی قدرت، سیستم‌های کنترل و مهندسی پردازش سیگنال نیاز دارند.

کد خبر 625702

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایران تلنت فرصت های شغلی مهندسان برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۷۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود

پرسپولیس در شش بازی گذشته خود برابر تیم قدرتمند این روزهای نساجی صاحب شش برد متوالی شده اما در قائم شهر، این تیم بازی بسیار سختی برابر شاگردان ساکت الهامی خواهد داشت.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در حالی برابر نساجی در سالهای اخیر شش برد متوالی داشته که نتایج فوق العاده 5-1 و 4-0 برابر این حریف در کارنامه پرسپولیس ثبت شده است. پرسپولیسی ها سال قبل در همین شهر عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ برتر را نه تنها تثبیت کردند بلکه جشن قهرمانی را هم به پا کردند.

نتایج پرسپولیس و نساجی در شش بازی اخیر به شرح زیر است:

پرسپولیس 1-0 نساجی در روز 7 دی 1402 پرسپولیس 4-0 نساجی در روز 28 اردیبهشت 1402 پرسپولیس 5-1 نساجی در روز 15 دی 1401 پرسپولیس 3-1 نساجی در روز 24 بهمن 1400 پرسپولیس 2-1 نساجی در روز 5 آبان 1400 پرسپولیس 2-0 نساجی در روز 19 فروردین 1400

قبل از آن هم از زمان برگشت نساجی به لیگ برتر، 5 بازی دیگر بین دو تیم برگزار شده و سه تساوی 1-1، یک برد 2-1 و یک برد 1-0 برای پرسپولیس ثبت شده است. اما در شش بازی اخیر از مسابقات لیگ برتر و جام حذفی این تیم پرسپولیس بوده که شش برد، 17 گل زده و 3 گل خورده داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • دل های نگران کارگران پیمانکاری با قراردادهای لرزان
  • صندوق سرمایه‌گذاری مشترک ایران و امارات تشکیل شود
  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران