Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@22:41:49 GMT

یک واحد تولیدی غیرمجاز لواشک در کرمانشاه پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۷۵۰۳

یک واحد تولیدی غیرمجاز لواشک در کرمانشاه پلمب شد

دکتر «شهریار مستوفی» روز پنجشنبه به ایرنا افزود: براساس گزارش های واصله کارشناسان نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو بعد از اخذ دستور مقام قضایی و هماهنگی به عمل آمده با نیروی انتظامی اقدام به پلمب این واحد غیرمجاز و زیرزمینی تولید لواشک در شهر کرمانشاه کردند.

به گفته او این واحد متخلف با دستور مقام قضایی پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر نظارت بر موادغذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: از محصولات تولیدی این واحد برای انجام آزمایش‌های لازم نمونه برداری به عمل آمد و پرونده آن برای طی کردن مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.

مستوفی افزود: از مردم تقاضا داریم از مصرف مواد خوراکی و آشامیدنی و همچنین مواد آرایشی بهداشتی تاریخ مصرف گذشته خودداری کرده و موارد مشکوک را با تلفن شکایات ۳۷۱۰۶۲۳۳ در میان بگذارند.

وی اضافه کرد: رعایت دقیق شرایط نگهداری موادغذایی بسیار حایز اهمیت بوده که متأسفانه گاهی توسط تولیدکنندگان، عرضه کنندگان و مصرف کنندگان به این شرایط توجه نشده و سبب فساد مواد غذایی خواهند شد.

در استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه اکنون ۲۸۱ کارخانه و واحد تولید مواد خوراکی و ۲۱ کارخانه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی فعال است.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه مصرف غیر مجاز سازمان غذا و دارو کرمانشاه صنعت غذایی کشفیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه مصرف غیر مجاز سازمان غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه مصرف غیر مجاز سازمان غذا و دارو کرمانشاه صنعت غذایی کشفیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۷۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مسعود مظلومی مدیر شبکه بهداشت محلات گفت: در خصوص بازدید‌های مستمر و میدانی یک واحد طب سنتی غیرمجاز با ارائه خدمات از قبیل حجامت و فصد و یک واحد دندانسازی غیرمجاز در شهر محلات توسط کارشناس نظارت بر درمان و پلیس اماکن عمومی شناسایی، پلمب و پرونده به مراجع ذی صلاح ارجاع شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات افزود: فرد فاقد صلاحیت و بدون هیچگونه مجوزی از دانشگاه علوم پزشکی اقدام به انجام ارائه خدمات دندانسازی و یک مرکز فروش گیاهان دارویی با توجه به تذکرات قبلی مبنی بر عدم ارائه خدمات طب سنتی با پیگیری‌های انجام شده، این واحد‌ها غیر مجاز پلمب شدند.

او گفت: مردم برای انجام خدمات طب سنتی و دندانسازی، از مراکز داری مجوز از دانشگاه علوم پزشکی اقدام به دریافت خدمات کنند و در صورت مشاهده هر نوع فعالیت مراکز غیر مجاز، موضوع را از طریق سامانه مرکز ملی پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت ۱۹۰ بصورت شبانه روزی و یا با شماره‌های ۰۸۶۴۳۲۲۳۰۸۱ گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • کشف ۲۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در مشهد
  • کشف و ضبط ۱۲۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در کاشان
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • از ۱۰ برند رژ لب تا مکمل تقویتی مو ؛ این محصولات را نخرید، تقلبی است 
  • حمایت قضایی از تولید/ جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار ‌کارگر
  • حمایت دستگاه قضایی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور