Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@19:44:50 GMT

بازگشایی مدارس تابع تصمیم ستاد کرونا

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۷۸۰۸

بازگشایی مدارس تابع تصمیم ستاد کرونا

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، اردشیری یاری معاون برنامه ریزی، پژوهش و توسعه منابع آموزش و پرورش این استان گفت: نحوه بازگشایی مدارس تابع تصمیم ستاد کرونا و با محوریت تامین سلامت دانش آموزان همراه با آموزش انجام می شود.

اردشیری یاری در نشست مشترک اعضای بسیج فرهنگیان، هیات اندیشه ورز ،کارشناسان آموزشی و برخی مدیران مدارس افزود: بر اساس الگوهای حضوری، ترکیبی و غیرحضوری مدارس از مهرماه فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان هم گفت: برای مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت می‌کنند از سوی گروه‌های جهادی بسیج فرهنگیان بسته های آموزشی و درسنامه تهیه می شود.

سرهنگ جاماسب بهمنیار افزود: نظرات مدیران مدارس در زمینه الگوهای پیشنهادی جمع بندی و به بسیج فرهنگیان کشور برای برنامه ریزی اعلام می شود.

سید حمدالله خواهش مسئول گروه جهادی بسیج فرهنگیان استان گفت: با مشارکت بسیج فرهنگیان، خیران و جهادی، فعالیت‌های آموزشی در مناطق کمتر توسعه یافته انجام می‌شود.

مسعود بیضایی رئیس کانون اداره کل آموزش وپرورش استان گفت: از سوی گروه‌های فرهنگیان بسیجی مشکلات زیرساختی برای استفاده در آموزش‌های مجازی شناسایی و ارائه می‌شود.

در این نشست مدیران و کارشناسان آموزش و مدیران مدارس گزارشی از مزایا و معایب و روش های آموزش مجازی را ارائه کردند.

 

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازگشایی مدارس کرونا ویروس ستاد ملی کرونا بسیج فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۷۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!

به گزارش "ورزش سه"، فلیک پس از درخشش در بایرن و کسب شش‌گانه با این تیم به عنوان سرمربی تیم ملی آلمان انتخاب شد اما نتایج ضعیفی که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به دست آورد باعث شد که مدیران فدراسیون فوتبال این کشور با او قطع همکاری کنند.

این مربی آلمانی از آن زمان تا به حال هدایت هیچ تیم دیگری را بر عهده نگرفته و در چند ماه اخیر بارها و بارها نامش در کنار نام باشگاه بارسلونا به گوش رسیده بود اما در نهایت ژاوی تصمیم گرفت که به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد و حضور او در فوتبال اسپانیا منتفی شد.

تصمیم مدیران بایرن مونیخ برای قطع همکاری با توماس توخل در پایان فصل باعث شده است که شایعات بسیاری درباره احتمال بازگشت او به نیمکت این تیم به گوش برسد و گفته می‌شود که مدیران این باشگاه هم علاقه زیادی به همکاری دوباره با این مربی آلمانی دارند.

اما حالا اسکای اسپورت خبر داده است که فلیک با وجود اینکه فرصت بازگشت به بایرن را دارد اما این تیم در حال حاضر در گزینه‌های او قرار ندارد و این مربی به صورت جدی به دنبال این است که بتواند مربیگری در خارج از کشور آلمان را هم تجربه کند و در حال حاضر پیشنهاد دیگری از تیم‌های آلمانی را قبول نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز
  • ۹۰ هزار معلم جدید، اول مهر به مدارس می‌روند
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • تابع فضاسازی ها تصمیم قضائی نمی گیریم
  • تابع فضاسازی‌ها تصمیم قضائی نمی‌گیریم/ قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • رئیس قوه قضائیه : به افکار عمومی بی‌توجه نیستیم، اما تابع فضاسازی ها تصمیم قضایی نمی‌گیریم
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آزادیخواه
  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن