Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سرهنگ یوسف شاکری صبح امروز در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: برخی از افراد در فضای مجازی با استفاده از فروشگاه‌های اینترنتی اقدام به فروش دارو می‌کنند که این امر می‌تواند سلامت افراد را در معرض خطر قرار دهد چراکه اکثر این داروها از مواد مخدر و امثال آن تهیه و در بین عامه مردم توزیع می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: افرادی که اقدام به خرید اینترنتی می‌کنند هوشیار باشند که تمام مراحل امنیتی را رعایت و به‌هیچ‌وجه بدون نسخه پزشک اقدام به خرید دارو به‌خصوص از فروشگاه‌های اینترنتی نکنند. 

رئیس پلیس فتا خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: مراقب باشید که اطلاعات خصوصی ازجمله مشخصات فردی و نوع بیماری و شرح‌حال خود را برای آن‌ها بازگو نکنید تا دچار مشکلات بعدازآن نشوید. 

سرهنگ شاکری بیان داشت: با توجه به اینکه اکثر وب‌سایت‌هایی که اقدام به فروش داروهای تقلبی و غیرمجاز می‌کنند سازوکار قانونی را ندارند که در این حالت در صورت بروز مشکل به‌هیچ‌وجه پاسخگو نیستند پس از چنین مراکزی اقدام به تهیه دارو نکنند. 

رئیس پلیس فتا خراسان‌شمالی در پایان گفت: پلیس فتا آمادگی مقابله با جرائم رایانه‌ای را دارد و از عموم مردم درخواست داریم در صورت مواجهه با موارد مشکوک مراتب را سریعاً از طریق وب‌سایت پلیس فتا و یا با تماس به شماره ۰۹۶۳۸۰ گزارش دهند.

کشف بیش از یک و نیم تن انواع مواد مخدر در خراسان شمالی

سردار سعید مطهری زاده، فرمانده انتظامی استان در گفت و گو با رسانه ها با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون یک تن و ۵۴۶ کیلو و ۷۸۳ گرم انواع مواد مخدر در سطح استان کشف و ضبط شده است، اظهار کرد: پلیس با قدرت در مقابل سوداگران مرگ که سلامت و امنیت جامعه را مختل می کنند، ایستاده است  

وی گفت از ابتدای سال جاری تا کنون یک تن و ۵۴۰ کیلو و۵۲۱ گرم مواد مخدر سنتی و ۶ کیلو و ۲۶۲ گرم نیز مواد مخدر صنعتی در خراسان شمالی کشف و ضبط شده است. 

سردار مطهری زاده  با اشاره به اینکه، در این بازه زمانی ۶۱۹ نفر قاچاقچی و خرده فروش نیز دستگیر شده اند، افزود: این رقم در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته افزایش ۳ درصدی را به دنبال داشت. 

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه در مجموع از ابتدای سال تا کنون ۸۱۳ نفر دستگیر شده اند، تصریح کرد: از این تعداد، ۱۹۴ نفر معتاد متجاهر بودند که با هماهنگی های انجام شده این افراد به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شده اند. 

سردار مطهری زاده، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۱۴ عملیات مشترک برون استانی انجام شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل این رقم ۲۷ درصد افزایش را نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه در همین بازه زمانی تعداد ۱۵ عملیات درون استانی نیز توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به مرحله اجرا گذاشته شده است، یاد آور شد: در طول اجرای این عملیات ها تعداد ۲۳ دستگاه خودرو توقیف و همچنین تعداد ۵ باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز در استان متلاشی شده اند. 

آتش سوزی منزل مسکونی در بجنورد ۸۰۰ میلیون خسارت برجای گذاشت

سرهنگ مسعود وحیدی با اعلام جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک مورد آتش سوزی در خیابان باقرخان ۳۱ بلافاصله گشت انتظامی به همراه عوامل اورژانس و آتشنشانی به محل حادثه اعزام شدند. 

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه این حادثه هیچ گونه خسارت جانی در پی نداشت، افزود: تعداد زیادی از وسایل منزل در آتش سوختند که با بررسی های انجام شده ارزش اموال سوخته شده ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است. 

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد خاطر نشان کرد: علت وقوع این آتش سوزی توسط عوامل آتش نشانی در دست بررسی است.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: بسته خبری پلیس آتش سوزی آتش سوزی بزرگ کشف مواد مخدر فروش دارو فروش آنلاین دارو داروهای غیرمجاز داروهای تقلبی فروش اینترنتی دارو فروش اینترنتی پلیس فتا سایت پلیس فتا ابتدای سال خراسان شمالی مواد مخدر پلیس فتا آتش سوزی شده اند تا کنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۷۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری داروهای قاچاق و دست ساز از عطاری های اردبیل

توحید سبزعلیپور در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی بازرسی کارشناسان اداره فرآورده های طبیعی سنتی و مکمل این معاونت از عطاری های سطح شهر اردبیل، انواع داروهای غیر مجاز کشف و جمع آوری شد.

وی خاطرنشان کرد: برخی از این داروها فاقد مجوز و قاچاق بوده و بسیاری از آنها تاریخ مصرف نیز ندارند.

مدیر داروی معاونت غذاودارو دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: تجویز و فروش داروی گیاهی و شیمیایی در صنوف عطاری غیرقانونی است و این صنف تنها اجازه فروش گیاهان دارویی را دارند.

سبزعلیپور با اشاره به اینکه روز گذشته نیز موفق به کشف و جمع آوری داروهای قاچاق از سطح شهرستان بیله سوار شدیم، گفت: تامین سلامت عمومی خط قرمز معاونت غذا و داروی علوم پزشکی است و در این راستا با هیچ فردی که بخواهد سلامت عمومی را به خطر بیندازد بدون هیچ چشم پوشی برخورد قانونی می شود.

کد خبر 6095068

دیگر خبرها

  • جمع آوری داروهای قاچاق و دست ساز از عطاری های اردبیل
  • حیله غیراخلاقی تولیدکنندگان معروف تنقلات برای فروش بیشتر
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد