Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل در بازدید از برداشت محصول سیب زمینی در مزارع شهرستان اردبیل گفت: امسال در ۱۷ هزار هکتار از اراضی شهرستان اردبیل کشت این محصول استراتژیک انجام گرفته و پیش بینی می‌شود ۴۵۰ هزار تن محصول برداشت شود.

او با تاکید بر توسعه روند صادرات محصول سیب زمینی در شهرستان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر محصول سیب زمینی تولید شده در اردبیل علاوه بر تامین سیب زمینی خوراکی مورد نیاز سایر استان‌ها به برخی کشور‌ها از جمله روسیه، آذربایجان، ترکمنستان و عراق صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اردبیل تصریح کرد: هم اکنون بیش از ۷۰ درصد مزارع سیب زمینی شهرستان اردبیل تحت پوشش آبیاری نوین قرار گرفته که این امر در مصرف بهینه آب و افزایش تولید بسیار تاثیر گذار بوده است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برداشت محصول سیب زمینی مزارع کشاورزی صادرات کالا شهرستان اردبیل سیب زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۹۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت محصولات صیفی جات از مزارع مهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ رحیمی با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی کاشت محصولاتی مانند: گوجه، خیار و بامیه اظهار کرد:  با نزدیک شدن به  زمان برداشت صیفی جات در شهرستان مهران کار مقابله غیر شیمایی با آفات این محصولات نیز  از طریق رها سازی زنبور‌های براکون شروع شده است.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • پیش بینی برداشت ۲۰۰۰ تن سیب زمینی در ایرانشهر
  • تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور
  • آغاز برداشت کلزا از مزارع  گيلانغرب
  • برداشت محصول از مزرعه طــرح مــقـایـســه گندم در هندیجان
  • عملیات امحاء مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • آغاز برداشت محصولات صیفی جات از مزارع مهران
  • برداشت خیار سبز در شهرستان قیروکارزین
  • آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • خرید بیش از ۱۲ هزار تن گندم در خرمشهر