Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت ترافیک جاده‌های کشور‌، بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری و 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط‌، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

*‌ مسیر آزادراهی بین کرج و تهران پرترافیک‌‌‌‌‌ترین جاده کشور‌ در شبانه‌روز گذشته

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه کرج-تهران با 140 هزار تردد، آزادراه تهران-کرج‌ با 132 هزار تردد و آزادراه ‌‌کرج-قزوین با 124 هزار تردد، ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* ترافیک سنگین در محور قدیم تهران-بومهن

وی درباره وضعیت ترافیکی محورهای تهران-شمال اظهار ‌کرد: دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در مسیر رفت و برگشت محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت‌ در مسیر رفت و برگشت نشان می‌دهد.

آشوری از بروز ترافیک سنگین در محور قدیم تهران – بومهن محدوده پیچ‌های جاجرود خبر داد.

* باران در برخی جاده‌‌های 3 استان شمالی

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها درباره وضعیت جوی جاده‌ها با اشاره به بارش پراکنده در محور فیروزکوه، از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل‌، گیلان و مازندران خبر داد و گفت: در دیگر جاده‌‌های کشور بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

* ترافیک‌ سنگین در برخی مقاطع آزادراه کرج-قزوین و آزادراه کرج-تهران

وی اضافه کرد: دوربین‌‌های نظارت تصویری در حال حاضر‌ ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل ساسانی تا پایانه شهید کلانتری و ترافیک سنگین در آزادراه کرج - تهران محدوده چیتگر نشان می‌دهد.

* 6 جاده مسدود است

آشوری اظهار داشت: در حال حاضر محور رباط پشت بادام-بیاضه در استان یزد، ‌محور شهداد-نهبندان‌‌‌، جاده فرعی شمشک-دیزین، محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، ‌محور پونل-خلخال و جاده‌ خرم‌آباد-پل دختر، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود ‌است.

* افزایش 5 درصدی ترافیک راه‌ها در شبانه‌روز گذشته

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: کل تردد ثبت شده در جاده‌ها بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد‌‌ 2351 دستگاه ترددشمار فعال در جاده‌ها، نسبت به روز قبل 5 درصد افزایش نشان می‌دهد؛ در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 14.9 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیر مرکز مدیریت راه ها هراز کندوان راه ها جاده ترافیک سنگین آزادراه کرج حال حاضر جاده ها راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۹۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک پرحجم در ۴ محور و جو آرام در تمامی جاده‌های کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده ‌ای کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده ینگی‌امام حدفاصل محمد شهر تا پل کلاک و در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا و پل حصارک نیمه سنگین است. در آزادراه ساوه – تهران محدوده نسیم شهر و  محور شهریار – تهران نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به محورهای مسدود غیرشریانی ادامه داد: محورهای هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد،  اسپکه – بمپور،  یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه و  گلشن – سراوان مسدود هستند.

وی همچنین در خصوص وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز اظهارکرد:‌ گزارش‌ها حاکی از حاکم بودن جو آرام در جاده‌های سراسر کشور است و در حال حاضر مشکلی از نظر بروز پدیده‌های جوی وجود ندارد.

شیرانی  با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۹ اردیبهشت
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • نظر رئیس پلیس راهور درباره تغییر طرح ترافیک تهران | این سه بزرگراه نیاز شدید به بهسازی آسفالت دارند
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۸ اردیبهشت
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟