Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدرضا میری صبح امروز در نشست با بخشداری کاکی در شهرستان دشتی اظهار داشت: کمیته امداد مسئول ایجاد فقر نیست بلکه ایستگاهی است که سرریز مشکلات اجتماعی و اقتصادی مردم در آن جمع می‌شود و نیاز است که به شکل آبرومند و با حفظ صیانت و تکریم این خانواده‌ها، زمینه کاهش فقر را ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر افزود: به دلیل محدودیت اعتباری، کمیته امداد به‌تنهایی قادر به رفع محرومیت و فقرزدایی نیست و نیاز است با یک هم‌افزایی با دستگاه‌های اجرایی و خیرین حقیقی زمینه کاهش فقر و توانمندسازی این خانواده را انجام دهد.

وی تصریح کرد: پایش‌های علمی ما نشان می‌دهد که جنس فقر در سراسر استان با وجود داشتن وجوهی مشترک، دارای صورت‌بندی‌های متفاوتی است که متناسب با نیاز جامعه هدف این نهاد، برای کاهش آن برنامه‌ریزی می‌کنیم.

میری گفت: از جمله مشکلات مشترک مددجویان تحت پوشش در استان بوشهر و به‌خصوص در مناطق روستایی، موضوع مسکن مقاوم، کمبود شدید وسائل سرمایشی، یخچال و منبع ذخیره آب است که برای هر بخش، بازتعریفی مجدد از خدمات‌رسانی انجام داده‌ایم.

وی ادامه داد: پویش نذر آب باهدف جمع‌آوری کمک‌ها مردمی برای تأمین منبع ذخیره آب جامعه هدف کمیته امداد استان بوشهر، برنامه‌ریزی‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر عنوان کرد: در این پویش که نیازمند همراهی و همیاری خیرین نیکوکار هستیم، سعی می‌شود پنج هزار منبع ذخیره آب به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال تأمین و در اختیار خانواده‌های نیازمند تحت حمایت این نهاد قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مخزن آب کمیته امداد محمدرضا میری پویش بوشهر کمبود آب بی آبی کمیته امداد استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۹۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه

سرتیپ احمد علی  گودرزی رئیس روانشناسی پلیس ایران گفت: خوشبختانه در سال‌های  اخیر تعداد زیادی از همکارانمان که در نقاط مرزی، انتظامی و یگان های ویژه و سایر یگان ها انتظامی، آگاهی، مبارزه با مواد مخدر، راهنمایی و رانندگی، تحت نظارت مستقیم این انجمن  هستند که بتوانند به وظایف خود به خوبی عمل کنند .

او بیان کرد: در این راستا ۸ کمیته تشکیل شده که این کمیته ها هر کدام وظایفی دارند.  از جمله آن می توان به  کمیته جنایی، سلامت خانواده، راهنمایی و رانندگی و دیگر کمیته هایی که می‌توانند در سلامت اجتماع و انتظامی کشور کمک کننده باشند اشاره کرد.

رئیس روانشناسی پلیس ایران تصریح کرد: این تلاش‌ها و فعالیت ها در یکی دو سال گذشته بسیار مناسب بوده است. وضعیت علمی همکارانی که  در پاسگاه ها و کلانتری ها خدمت می کنند و همچنین افرادی که در راس عدالت ترمیمی تلاش می کنند را ارتقا داده‌ایم. 

وی افزود: در بحث خانواده و حوزه سلامت روان کارکنان اقدامات خوبی انجام دادیم. روانشناسان ما در رده های انتظامی و مرزی به ویژه در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها که پرونده های خانوادگی در آنجا اتفاق می‌افتد می توانند خدمت کنند.

او همچنین گفت:  در این زمینه‌ها نظراتی به مجموعه اجتماعی  مانند جنایی، راهور، سلامت خانواده ، بهداری داده شده است.  

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد